י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגננות יאכלו בשבועות

לאחר חודשים של עיכובי משכורות, קיצוצים ומחיקת הפנסיות, שומעות היום גננות רשת החינוך בשורה טובה: משכורת אחת תועבר להם עוד לפני חג השבועות. מאיר פרוש: אמשיך לטפל בפרשה

הגננות יאכלו בשבועות

חודשים של מאבקים, בכיות, תלונות, ופניות לאמצעי התקשורת, מגיעים היום (ג') לרגיעה. 'רשת הגנים' של אגודת ישראל, תחלק משכורות לגננות עוד לפני חג השבועות. בימים האחרונים נערכת פעילות מאומצת בכדי להביא לחלוקת המשכורות, והיום הגיע הבשורה החיובית.

אין זה אומר שהרשת החבוטה עלתה על דרך המלך, אך בהחלט ניתן לרשום התקדמות משמעותית. סגן שר החינוך מאיר פרוש שהיה מעורב בפתרון אמר היום: "טרם שיגובשו הפתרונות להבטחת תפקודה היעיל של הרשת, יש לשלם לעובדים את שכרם – ואין מקום בשום אופן להלנת שכר".

יש לציין שלפני כשבועיים נערכה פגישה בלשכתו של סגן שר החינוך, בהשתתפות מנכ"ל משרד החינוך, ד"ר שמשון שושני, חשב המשרד, מר יהודה קיסר, היועצת המשפטית, עו"ד ד. מורג, יועצי סגן השר: שבתי בוקשפן ומנדי שוורץ, וראשי רשת הגנים: הרב יוסף ביננפלד, הרב אפרים שפר ועו"ד בנצי שפר.

במהלך הדיון נידונו בעיות הרשת וההצעות לפתרון מעשי. בסיום הפגישה סוכם, כי הרשת תעביר מסמך עבודה, המעיד על איזון הרשת במידה ותקבל את המגיע לה, אשר יאפשר את המשך פעילות הרשת בצורה בריאה. במקביל, ביקש הרב יוסף ביננפלד מסגן השר לעשות כל מאמץ על מנת שהמשרד ישחרר בינתיים כספים לטובת הרשת, אשר יאפשרו תשלומי השכר לעובדים.

בשיחות שקיים סגן השר עם מנכ"ל המשרד ובכירי המשרד ביקש את העברת הכספים עוד לפני החג, כשבמקביל ביקש מיו"ר ועדת הכספים, הרב משה גפני לקיים שיחה עם סגנית החשב הכללי, גב' סימה סייג, לטובת העניין.

הנציגים החרדים, הביעו נכונות להמשיך ולעזור, והבטיחו שלא יתנו לענין לרדת משולחנם עד לפיתרון מלא של הבעיה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד