י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חולצה לבנה לאישה? כיין המשתבח • אופנה

הסטייליסטית אורית לבה סבורה שיש לחולצה הלבנה חשיבות עליונה • כך תשלבי אותה בכל סגנון ביגוד – חגיגי או ספורטיבי • נשמע שמרני, אך בהחלט משדרג כל מערכת לבוש

חנות בגדים. צילום אילוסטרציה: מנח זרקא
חנות בגדים. צילום אילוסטרציה: מנח זרקא



מה לא נכתב ונאמר על החולצה הלבנה? שהיא פריט על זמני, כפריט לבוש חובה בארון הבגדים שלנו, וזו שתמיד הייתה ותהיה הפריט שייתן לנו את הטאץ' הנכון אותו נשלב בכל מערכת לבוש.

אכן גלגולה של החולצה הלבנה עוד מתקופות ההיסטוריה השונות עברה לא מעט שינויים, עדכונים וסגנונות אך תמיד נחשבת לפריט הנכון לשליפה כשאין לנו מה ללבוש...

לדברי אורית לבה, אם נבחן את סגנונה המשתנה של החולצה הלבנה כטי שירט בסיסית או כחולצת כפתורים שהגיעה במקורה מהארון הגברי, נוכל לסגנן לנו מבחר של הופעות לבוש מקסימות בשנוי זה או אחר בהתאם לחולצה הלבנה הרצויה.

• למה הכוונה?

קחו לדוגמא את הטי שירט הפשוטה והספורטיבית, ברגע אחד היא יכולה לשדרג את עצמה מהמראה הסתמי, ספורטיבי- נערי לחולצת טי שירט נשית, המשתלבת מצוין עם זיקט, בלייזר שחור מחויט או סריג קרדיגן כפתורים בסיסי.

לכל טי שירט לבנה נוכל להוסיף צעיפים מסוגננים בהדפסים שונים, שרשראות גדולות וצבעוניות, ווסטים בסגנונות שונים, סיכות בגד שכל כך חוזרות אלינו החורף הקרוב והכי חשוב, לצוות לה את פרטי הלבוש הנוספים, בסגנון ההפוך מזה שאותו היא משדרת.

• איך בדיוק?

אם אמרנו שהטי שירט משדרת סגנון ספורטיבי, יפה יהיה לצרף לה דווקא חצאית בסגנון מחויט או אלגנטי, חצאיות מקסי עשויות בדי שיפון, חצאיות תחרה או קטיפה, או כל בד עשיר אחר וזאת כדי " להרים" בסגנון את אותה טי שירט כשהחלק התחתון האלגנטי "יירגע" ויקבל איזון נכון ויתקבל סגנון צעיר ומיוחד.

בא לך לשדך לטי שירט חצאית שחורה? מצוין!! בחרת בצרוף עדכני, צעיר ובועט. השלימי את הסגנון עם ז'קט מחויט, עליונית פייטים או תחרה, וכל תוספת שתיתן כיוון סופר אלגנטי/נשי היוצר את האיזון לסגנון הStreet
שבחרת ללבוש.

שרשרת פנינים, שרשרת של אבנים מבריקות או אחת בעלת חוליות גדולות ממתכת עם נעלי עקב סיכה תשלים את המראה המיוחד.

ומה לגבי חולצת כפתורים לבנה בסגנון גברי? חולצה בסגנון זה משתנה בהתאם לבד שלה. חולצת שיפון עם כפתורים לא תשדר את אותו סגנון כמו חולצת כפתורים מבד כותנה, סאטן, תחרה או פשתן. לכן, כשתבחרי ללבוש את חולצת הכפתורים שלך זו שעשויה כותנה ומשדרת רצינות, שדכי לה חלק תחתון פחות רציני או מחויט כדי לא ליצור הופעת לבוש כבדה ומבוגרת.

למה הכוונה? תוספת של נעלי פלטפורמה מסיביות, ווסט דמוי עור או ז'קט מחויט יתנו את המראה המאוזן הנכון לחולצה זו.

כל חצאית שתבחרי הן מבחינת הדפס, צבע או טקסטורה מעניינת, יצטרף בשמחה לחולצה זו, כשנעליים שלך רצוי שיהיו בעלות עקב בסגנון אותו תבחרי.

טיפ: אל תהיי אף פעם יותר מידי: לא מחויטת מידי, לא ספורטיבית מידי ולא נשית מידי בעיצוב הופעות הלבוש שלך.

נסי תמיד ליצור את ההפכים בכל סגנון לבוש כשפריט אחד "מרגיע" את השני כשלסיום הוסיפי אביזרים שתבחרי בקשת צבעוניות משלימה או בסגנון ייחודי.

וכמו תמיד, אורית תשמח להיפגש או לענות על שאלות בתחום הסטיילינג האישי, להגיע לארון הבגדים, לערבי נשים, ונערות, יום כיף כמתנת ימי הולדת ולשת"פ עם מעצבי אופנה כחלק מקד"מ ושיווק ללקוחות.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

אורית לבה סטייליסטית חולצה לבנה מראה ספורטיבי מראה אלגנטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד