ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

דרעי חושף: "בנימין נתניהו החליט לנתק איתי קשר"

אריה דרעי, ששב להנהגת ש"ס, נחשף בסרט חדש של ערוץ 10 שתיעד אותו במשך שלוש שנים • בסרט שישודר מחר, מביע דרעי ביקורת על אלי ישי וחושף את הנתק שקיים בינו לביבי

אריה דרעי נופש באיטליה, צילום מסך
אריה דרעי נופש באיטליה, צילום מסך




"היה זמן שהיינו קרובים מאוד, אפילו המשפחות היו קרובות, אבל בנימין נתניהו החליט לנתק עימי קשר", כך מתלונן אריה דרעי בסרט חדש שישודר מחר בתכנית 'המקור' של ערוץ 10.

אריה דרעי, ששב להנהגת תנועת ש"ס, נחשף בסרט שתיעד אותו במשך שלוש שנים. בסרט נראה דרעי מבלה באיטליה חבוש בכובע לבן, לומד אנגלית ומדבר אל המצלמה ללא עכבות.

בין הדברים משמיע דרעי ביקורת קשה על אלי ישי, וחושף את הנתק שקיים בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומביע ממנו הסתייגות.

האם יהיו לכך השלכות במהלך הרכבת הקואליציה הבאה?

יצויין, כי בראיון שהעניק אריה דרעי לדוד רוטנברג ושרי רוט, כאן ב'בחדרי חרדים', נשאל דרעי: היית אומר שטוב היום ללכת לממשלה עם השמאל?

"תראי, אין היום כל-כך שמאל... לא אשכח איך גדול הלוחמים בנו היה אריק שרון, שהיה נחשב אז ל'יקיר חצרות הרבנים'. כשהיה מסתובב, היו מתייחסים אליו כאילו היה משיח בן דוד... עם הכיפה הגדולה שלו היה קונה את כולם... שחבל שהוא לא למד תלמוד, הוא ידע לדבר יפה...עשה אותנו בוגדים, כביכול, על זה שאנחנו שותפים לממשלת שמאל. אני לא הייתי בממשלה שלו כשעשה את ההתנתקות, אבל אף ממשלה שמאלנית לא העזה לעשות את מה שהוא עשה כשפרק יישובים. וכך קרה עם שאר ראשי הימין, אהוד אולמרט, ציפי לבני... השמאל היום לא שמאל והימין לא ימין. לצערי, הכול היום אינטרסים אישיים, ואידיאולוגיות כמעט ולא קיימות. לדעתי, למפלגות החרדיות עדיף להיות בממשלת אחדות לאומית".


עוד בנושא:
אריה דרעי: "ההישג של 17 מנדטים יכול לחזור"
אריה דרעי ערוץ 10 בנימין נתניהו ממשלת אחדות אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד