ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

עיתון מחאה • כן, זה העמוד הראשון של 'מעריב'

הבוקר תוצג בפני בית המשפט הצעה למכור את 'מעריב' בעסקה משולבת שתוצאותיה יהיו הרות גורל • עובדי העיתון השתמשו בעמוד הראשי כדי לעורר תשומת לב ציבורית

העמוד הראשון של 'מעריב', הבוקר
העמוד הראשון של 'מעריב', הבוקר

במסגרת מאבקם של עובדי 'מעריב' להמשך קיומו של מקור פרנסתם, הופתעו הבוקר (ג') הקוראים למראה העמוד הראשי כשהוא ריק. המטרה: לעורר תשומת לב ציבורית.

וכה נכתב במרכז העמוד: העמוד שאתם מחזיקים בידיכם הוא אכן העמוד הראשון של העיתון "מעריב". הסיבה לכך שאלה פניו היא שהיום ייחרץ דינו של העיתון וייקבע גורל עובדיו. ביום זה אנו חשים שסכנה גדולה עדיין מרחפת מעל עתידנו.

הבוקר תוצג בפני בית המשפט המחוזי בתל אביב הצעה למכור את העיתון ואת בית הדפוס שלו בעסקה משולבת לשני רוכשים שתוצאותיה יהיו הרות גורל עבור "מעריב" ועובדיו.

אנחנו מנצלים את הבמה הזאת באופן יוצא דופן כדי לפנות אליכם במילים פשוטות: 64 שנים לאחר שנוסד ניצב "מעריב" מול המשבר הקשה בתולדותיו. בשבועות האחרונים יצאנו לרחובות, הפגנו בכיכרות, עלינו לכנסת ישראל והעברנו את המסר - עובדי "מעריב" הם לא הפקר.

אנו מבקשים היום להפנות את תשומת לבו של הציבור בישראל, של בית המשפט ושל כל אלה שמלווים את מאבקנו לגודל השעה בפניה אנו ניצבים.

במקום בו אלף מילים לא מספיקות ואף תמונה לא מסוגלת לספר את הסיפור, אולי עמוד אחד לבן יצליח להעביר את המסר: אנחנו רוצים להמשיך להיות "מעריב".

מעריב מחאה פרנסה סגירה בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד