כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

קצין צה"ל נפצע במהלך פעילות מבצעית בעזה

רגלו של מפקד פלוגה ב'גבעתי' נקטעה חלקית בכיסופים כתוצאה ממטען שהניח חמאס • תושבי האזור הונחו להישאר קרוב למרחב מוגן והעבודות החקלאיות בגדר הופסקו

צילום ארכיון דובר צהל
צילום ארכיון דובר צהל

קצין צה"ל, מפקד פלוגה בחטיבת גבעתי, נפצע הבוקר סמוך לשעה 7:00 במהלך פעילות מבצעית של כוח צה"ל סמוך לגדר המערכת באזור כיסופים במרכז רצועת עזה.

הקצין פונה במצב בינוני באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא סובל מפגיעה בגפייו התחתונות וקטיעה חלקית של רגלו. כוחות צה"ל פעלו בזירה בניסיון לאתר את חוליית מניחי המטען.

בעקבות התקרית הונחו התושבים באזור להישאר במרחק של 15 שניות ממרחב מוגן. העבודות החקלאיות בסמוך לגדר המערכת בגבול עם רצועת עזה הופסקו אך הלימודים ופעילות מערכות החינוך יתקיימו כסדרם.

מבית החולים סורוקה נמסר בהמשך כי מצבו של החייל מוגדר בינוני עד קשה וכי הוא מטופל בחדר הטראומה של בית החולים.

מדובר צה"ל נמסר כי הקצין קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ופונה באופן מוסק להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים. נסיבות פציעתו נבדקות.

"צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובכוחות הביטחון ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור כנגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות.

"השטח הסמוך לגדר המערכת מהווה שטח לחימה, ושהייה בו מנוצלת על-ידי ארגוני הטרור להנחת מטענים, תכנון פיגועים ונסיונות חטיפה כנגד חיילי צה"ל".
צה''ל גבעתי כיסופים טרור חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד