י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

החזירים הגיעו לויליאמסבורג

שלוש בנות מבית ספר 'תפארת בנות' בויליאמסבורג נדבקו בשפעת החזירים. מורות בהריון הורחקו מבית הספר, ובנות המוסד התבקשו שלא להגיע לחתונת בתו של המנהל, מחשש למקרים נוספים • פרסום ראשון

החזירים הגיעו לויליאמסבורג

נדמה שהעיסוק האובססיבי של התקשורת בשפעת החזירים - פסק. הצרות החדשות משכיחות את הישנות, ועורכי העיתונים מחפשים חומר חדש לדוש בו. אך השפעת עדיין ממשיכה להכות. מידי יום ניתן למצוא בשולי החדשות ידיעות על עוד חולים שנתקפו במגיפת שפעת החזירים, אך הדבר אינו זוכה לעיסוק תקשורתי.

התפשטות המגיפה החלה במקסיקו, שם נדבקו אלפים במגיפה הנוראית. משם גלש הנגיף למדינות נוספות, כשהמותקפת הראשית היא ארצות-הברית.

גם הציבור החרדי לא נמלט מאימי המגיפה. בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין פועל מוסד לבנות - 'תפארת בנות'. המוסד, הממוקם ברחוב בעדפורד בעיר, משמש כמקום לימוד למאות בנות מהקהילה החרדית המקומית.

אחת מתלמידות המוסד חשה בימים האחרונים לא בטוב. לאחר בדיקה התברר: הבחורה נדבקה במגיפה. נציגי משרד הבריאות שהגיעו למקום, בדקו את כל הבנות ומצא עוד שלוש בנות שנדבקו במחלה הקשה.

לאחר הבדיקה, ביקשו נציגי משרד הבריאות מכל המורות שבהריון, לעזוב את המקום מידית. סכנת ההידבקות לנשים בהריון עולה עשרות מונים על הסכנה של אנשים אחרים, הסבירו הרופאים.

מנהל המוסד, שמחתן הערב את בתו, ביקש מהבנות הלומדות למוסד, שלא להגיע לחתונה. זאת מכיוון שקיים חשש כי עוד בנות נדבקו, אך בבדיקות עדיין לא נמצאו התסמינים.

הציבור בויליאמסבורג התכנס לתפילה מיוחדת, בראשות רבני המקום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד