ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

תערוכת צילומי אור ירוק הוצגה באורוגוואי שבדרום אמריקה

התערוכה פתחה את השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים באורוגוואי. במסגרת התערוכה, יוצגו צילומים וכרזות של סטודנטים ישראליים, במספר מחוזות במדינה, בצוותא עם צילומים של סטודנטים מקומיים

תערוכת צילומי אור ירוק הוצגה באורוגוואי שבדרום אמריקה

בימים אלו מתקיים השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים באורוגוואי, ועמותת אור ירוק נבחרה להציג את תערוכת הצילומים שלה, במדינה הדרום אמריקאית. העבודות בתערוכה הינם פרי יצירותיהם של סטודנטים לצילום ותקשורת חזותית, ממוסדות ומכללות אקדמאיות, אשר השתתפו בתחרות "על הדרך", העוסקת בעולם התוכן של בטיחות בדרכים. בתערוכה נעשה שיתוף בין הצילומים של הסטודנטים הישראליים ובין פרויקט דומה של סטודנטים מאורוגוואי.

התערוכה הוצגה בפתיחת השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים, שנערכה בבניין הנשיאות. קונסול ישראל באורוגוואי, רון גרסטנפלד נרתם למלחמה בתאונות הדרכים והביא את התערוכה לאורוגוואי. הצילומים הוצגו במסיבת עיתונאים, שבה לקחו חלק תת מזכיר נשיאות המדינה, נשיא הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במדינה, מפקד משטרת התנועה ושגריר ישראל באורוגוואי. מי שלוקחת חלק פעיל בכל נושא תאונות הדרכים והגברת המודעות לנושא באורוגוואי, היא אלחנדרה פורלאן, אחותו של דייגו פורלאן, כוכב נבחרת אורוגוואי לשעבר, בכדורגל. אלחנדרה, נפגעה בתאונת דרכים ומאז התאונה, פעילה מאוד בכל נושא הבטיחות. התערוכה תנדוד במהלך הימים הקרובים במספר מחוזות באורוגוואי ובהמשך תוצג למשך שבוע בקניון הגדול במדינה.

עמותת אור ירוק: "תאונות הדרכים מחברים בין עמים ומשפחות ועמותת אור ירוק גאה לפתוח את יום המודעות הלאומי לבטיחות בדרכים באורוגוואי. התערוכה מתקיימת כחלק מפעילויות רבות שמבצעת העמותה בתוך הקהילה. אנו מאמינים, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים.











אור ירוק תערוכת צילומים תמונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד