י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אֵין לָהּ מְנַחֵם • מנחם כרמל הודח מניהול עמותות הבניה בבית שמש

מנחם כרמל ניהל קבוצת עמותות בניה של 'דגל התורה' שזכו בפרויקט בבית שמש • בעקבות חבירתו לאנשי 'הפלס' ומפלגת המדף 'נצח' - הודח כרמל על ידי העמותות, ובמקומו הוצבה מרכזת • העמותות בחרו להודיע על חילופי הגברי באופן אלגנטי: באמצעות ידיעה בעיתון 'יתד נאמן'

מנחם כרמל. צילום ארכיון: קובי הר צבי
מנחם כרמל. צילום ארכיון: קובי הר צבי

ידיעה שיגרתית שפורסמה הבוקר בחינמון 'יתד נאמן' בישרה לקוראים על אסיפת עמותות מטעם 'דגל התורה' הבונות בבית שמש ועל סיור במתחמי הבניה. אך מי ששם לב, הבחין כי בידיעה מוזכרת אשה בשם נעמי גלינרט, כמי שמרכזת החל מהיום את פעילות העמותות.

לא רבים הבינו את משמעות הידיעה, אך מי שבקי במתרחש הבין גם הבין: מאז הצטרף מנחם כרמל, יו"ר ועדת הדיור של 'דגל התורה', לקבוצת 'הפלס' ולמפלגת 'נצח' - מפלגת המדף הליטאית, שהוקמה בניגוד לדעתם של הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי - תהו רבים מתי יפוטר כרמל מתפקידו בוועדת הדיור.

אלא שמתברר, כי ועדת הדיור אינה גוף רשום, ממנו ניתן לפטר ו/או להציב מנהל רשמי.

במקביל, באחד מהפרויקטים הנבנים והולכים בעיר בית שמש התאגדה קבוצת עמותות, והציבה בראשה את כרמל. העמותות זכו במשותף בפרויקט.

אנשי העמותות החליטו לפני שבוע, בהחלטה משותפת, על פיטוריו של כרמל מניהול העמותות - ואת ההודעה על ההחלטה ביצעו באופן אלגנטי למדי: באמצעות הידיעה בעיתון..

מנחם כרמל סירב להגיב.

נעמי גלינרט: "נערך סיור על ידי ראשי העמותות שמעורבים בפרויקט, לי אין כל קשר למחלוקת וכל מעורבותי נוגעת לבחירת המפרט הטכני תוכניות הדירות וכו'" היא מוסיפה ומבהירה כי למיטב ידיעתה "כרמל לא הודח מהעמותות".



דגל התורה בית שמש עמותות ברכל מנחם כרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד