ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

אגודת 'אפרת': "מתנהל נגדנו מסע הסתה מרושע ושקרי"

"הכל המצאות של מי שעינו צרה בפעילותנו ומתנגד להצלת החיים, אבל דבר לא ישבור אותנו בפעילות-הקודש" • יו"ר אגודת 'אפרת', ד"ר אלי שוסהיים, מגיב לגל ההסתה

ד"ר שוסהיים. צילום ארכיון
ד"ר שוסהיים. צילום ארכיון

מסע הסתה שקרי ומרושע התנהל בימים האחרונים נגד אגודת "אפרת", בעקבות מקרה מצער וטראגי שאירע בסוף השבוע שעבר. במסגרת מסע ההסתה השקרי, הואשמה אגודת "אפרת" בהאשמות שקריות שאין להן שום בסיס, ואשר כל מטרתן היא לנסות ולפגוע באגודה ולהצר את צעדיה.

באגודת "אפרת" דחו את כל האשמות המרושעות שהוטחו כלפיהן, והבהירו כי לא היה להם שום קשר עם האירוע האמור, והכל המצאות ובדותות שנהגו בתקשורת ובקרב אלה שעינם צרה בפעילות "אפרת", ומתנגדים להצלת החיים ולעשיה הברוכה והענפה.

באגודת "אפרת" הדגישו, כי הם זוכים להציל בכל שנה חיים של כ-4,000 תינוקות לפחות, ועד עתה ניצלו באמצעות האגודה חייהם של עשרות אלפי ילדים. "כל הפעילות הזו היא לצנינים בעיניהם של אנשים מסוימים בתקשורת ובמערכת הפוליטית, ובכל הזדמנות שיש להם הם מנסים להפיץ שנאה ורוע נגד 'אפרת' ולהציג אותנו באור שלילי", מדגישים באגודת "אפרת". עוד ציינו, כי " עבור אותם אלה, עוברים הם כמו שק תפוחי אדמה או שק קמח. ההצלחה שלנו להציל כל כך הרבה ילדים, מוציאה אותם מדעתם, ולכן הם לא בוחלים גם בשקרים וכזבים כדי לנסות ולפגוע בנו".

יו"ר אגודת "אפרת", ד"ר אלי שוסהיים, הבהיר כי "אגודת 'אפרת' לא תירתע משום מסע הסתה שקרי ומרושע, יהיה גדול ורחב ככל שיהיה. נמשיך ונפעל ביתר שאת כדי להציל חיים, ושום דבר לא ירתיע אותנו. לא כלי תקשורת כזה ולא אחר, ובוודאי שלא פוליטיקאים צרי עין ומרושעים. אנו יודעים שעל כתפנו מוטלת משימה חשובה ביותר, והכפשה כזו דווקא מעודדת אותנו ומעניקה לנו כוחות נוספים להמשיך".
אפרת אלי שוסהיים הפלה הסתה אגודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד