ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הפקחים התעמרו במדביק המודעות - השופטת זיכתה

בתוך שבועות אחדים רשמו פקחי עיריית ירושלים 31 דוחו"ת לבנימין מאירוביץ, על הדבקת מודעות פיראטיות • השופטת זיכתה אותו, וחייבה את העיריה בתשלום פיצויים

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

האם אתם חושבים שפקחי עיריית ירושלים מסוגלים להעניק לכם על אותה עבירה ביום אחד 7 דוחו"ת על הדבקת מודעות פיראטיות? ואם לא די בזאת, שבועיים וחצי מאוחר יותר - 8 דוחו"ת נוספים. ולאחר כמה ימים עוד 6 דוחו"ת, ולקינוח - 10 דוחו"ת למחרת?

עם סיפור כזה מתמודד בנימין מאירוביץ, תושב ירושלים, בבית המשפט לעניינים מקומיים בעיר.

פקחי העירייה התעמרו בו ורשמו לו מידי שלוש דקות דוחו"ת על הדבקת מודעות בשכונת גאולה. השופטת שרון לארי בבלי בדקה את גרסתם של הפקחים, וקבעה כי לא הוכח די הצורך שהמודעות קשורות למאירוביץ, ולכן גם הורתה על תשלום פיצויים בסך 1,500 שקלים.

הטענה עליה התבססו הפקחים היא ששמו של מאירוביץ נקשר בשם שהופיע על המודעות - 'פרסום מהדרין', הם קבעו כי הוא זה שאחראי לתלייתן על ידי עובדיו.

"גם בזיכוי זה לא אסתפק", אמרה לארי בבלי. "פעם נוספת חש בית המשפט תחושה קשה של התעמרות באזרח". השופטת גם ציינת את הימים והשעות בהם נרשמו לו הדוחו"ת - 31 במספר.

לדבריה, היה די ברישום של דו"ח אחד בכל פעם, תוך מתן אפשרות לאחראי להסיר את המפגע.

כאמור, מעבר לעובדה שנקבע כי למאירוביץ לא היה כל קשר לעניין, הורתה השופטת גם להעביר העתק מפסק הדין למנכ"ל העירייה על מנת שיבחן את התנהלות הפקחים, ברישום מופרז של דוחו"ת.
מודעות עיריית ירושלים דוחות כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד