י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דרעי שלא הכרתם • צפו בשידור שמטלטל את ש"ס

"נשברתי בגלל בוגדנות חברי" • 3 שנים התלוו מצלמות 'המקור' לאריה דרעי וחשפו את אורח חייו ועמדותיו • על רקע נופי איטליה, תוקף דרעי את ש"ס ואת המפלגות החרדיות • צפו

דרעי שלא הכרתם • צפו בשידור שמטלטל את ש"ס



במשך 3 שנים, התלוו מצלמות 'המקור' של ערוץ 10 לאריה דרעי. אמש, בתזמון מיוחד, שודרו הקטעים בהם הוא מדבר על הפוליטיקה, המשפט ועל חייו.

העיתונאים רביב דרוקר ונדב פרי ליוו את דרעי בכינוסים בהם השתתף, ואף יצאו אתו לטיול משפחתי לאיטליה, שם טייל עם רעייתו, בתו וחתנו.

בשידור דרעי תוקף בחריפות את צמרת ש"ס על הדחתו ואומר:"לא בחינם ברק צעק שהוא לא מנהל משא ומתן עם ש"ס בלי אריה דרעי, בסוף התברר לי שזו לא הייתה יוזמה שלו אלא יוזמה של אנשים אחרים שבקשו ממנו להגיד את הדבר הזה. זו היה יוזמה של אנשים בש"ס, וכמובן שהם באו לרב עובדיה ואמרו לו: 'מה אפשר לעשות, ברק לא מוכן, ואז אם אנחנו לא נכנס לקואליציה נפסיד את כל רשת תרבות לתורה, כל מוסדות החינוך יתמוטטו', וכמובן שהרב, שהוא באמת דואג לשם שמיים, אמר מה אפשר לעשות..."

והוא מוסיף ותוקף: "אלה אנשים שגידלתי אותם ונתתי להם אמון גדול ביותר. הם השתמשו נגדי בכל מיני שיטות. זה מאוד שבר אותי ומאוד פגע בי, יותר מכל דבר אחר - גם יותר מהמשפט שהתנהל נגדי. זה מה שכיבה אצלי את הגחלת של המהפכה הספרדית, מה שעשו לי בתוך הבית".

אבל הוא מוסיף: "אני מסתכל היום על החיים אחרת לגמרי. דברים שהיו חשובים פעם היו פחות, וגם להיפך".

דרעי גם תוקף את אלי ישי בשל מדיניותו כלפי המסתננים הזרים: "הוא סופג על זה בכל העיתונים", הוא מסביר, "יכול להיות שבעיניו זה הופך אותו למנהיג לאומני וחזק בעיני הציבור שלו. לא מעניינת אותו הציבוריות הישראלית. ככה זה הקהל שלנו, הולך לאיפה שאתה מוביל אותו".

גם את המפלגות החרדיות הוא תוקף ואומר: "המפלגות האלה צריכות לשבת ולחשוב האם יש להן זכות קיום".

כעת, עם חזרתו לש"ס, מצטער דרעי על שיתוף הפעולה עם יוצרי הסרט.
אריה דרעי המקור ש''ס הגר''ע יוסף אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד