כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שטראוס מייקרת מוצרי החלב ב-3%-5%

הייקור יחול אך ורק על מוצרי החלב והוא יתבצע ב-1 בנובמבר במחיר לרשתות, שיגלמו אותו במחיר לצרכן • מחיר מעדן מילקי והיוגרטים יישאר ללא שינוי

שטראוס מייקרת מוצרי החלב ב-3%-5%

חברת שטראוס הודיעה היום (ד) לרשתות המזון על הצטרפותה לרשימת החברות המייקרות את מחירי מוצריהן, שטראוס תעלה את מחיר מוצרי החלב שלה ב-3%-5% ב-1 בנובמבר. ההתייקרות תהיה במחיר לרשתות, וכל רשת תגבה אותה באופן שונה במחיר לצרכן.

הייקור יתבצע כך: גבינות סקי וסימפוניה יתייקרו בכ-5%, חלב מועשר של יוטבתה יתייקר בכ-3%, דני וגמדים יתייקרו בכ-3.5%, ומשקאות חלב בכ-4%. מחירי מעדן מילקי והיוגורטים נותרים ללא שינוי.

עם זאת, שטראוס הודיעה לרשתות שלא תייקר את שאר מוצריה - בין היתר, מוצרי עלית (שוקולד, ופלים, עוגות וקפה), יד מרדכי וסלטים מצוננים.

בכך, שטראוס הופכת למחלבה הגדולה הראשונה שמעלה את מחירי מוצרי חלב, מאז עודכן בראשית אוקטובר מחיר החלב הגולמי בכ-9%. שטראוס הקדימה בכך את משרד החקלאות שצפוי להודיע בסוף החודש או בתחילת נובמבר על התייקרות מוצרי החלב בפיקוח, התייקרות שבעקבותיה צפויות גם טרה ותנובה להעלות מחירים בקרוב.

מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, הגיב: "אילולא העלייה במחיר החלב הגולמי, לא היינו מעלים כעת את המחירים באף קטגוריה של שטראוס. בשנה החולפת ביצענו עשרות תהליכים בכדי להתייעל ולשמור על רמת מחירים קבועה, זאת למרות העליות החדות במחירי מרבית חומרי הגלם והאנרגיה.

"העלייה במחיר המטרה מחייבת אותנו לבצע התאמות מסוימות במחיר מוצרי החלב, יחד עם זאת בשלב זה אנו נמשיך לספוג את עליות מחיר תשומות הייצור וחומרי הגלם האחרים בכל שאר הקטגוריות בהן פועלת החברה - ולא נעלה בהן מחירים".
שטראוס מחיר חלב ייקור העלאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד