י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

משרד התחבורה אישר מערך התחבורה לגבעת זאב החדשה

בפגישה מיוחדת שהתקיימה בין המפקח על התעבורה, הרב חנוך קס, ראש מועצת גבעת זאב ונציגי אגד, סוכמו התנאים להפעלת קווי התחבורה הציבורית לשכונה החדשה בצורה סדירה

חנוך קס מנכ"ל חיש נופי ישראל, נחום גבאי ממשרד התחבורה וראש המועצה מר יוסי אברהמי
חנוך קס מנכ"ל חיש נופי ישראל, נחום גבאי ממשרד התחבורה וראש המועצה מר יוסי אברהמי

במסגרת ההיערכות לאכלוס גבעת זאב החדשה, אישר משרד התחבורה מערך נסיעות מירושלים וערים נוספות לגבעת זאב החדשה וממנה.

בפגישה מיוחדת שהתקיימה בשבוע שעבר בין המפקח על התעבורה מר נחום גבאי, מנכ"ל חברת חי"ש נופי ישראל הבונה את הפרויקט הרב חנוך קס, מר יוסי אברהמי ראש מועצת גבעת זאב ונציגי אגד, סוכמו התנאים להפעלת קווי התחבורה הציבורית לשכונה החדשה בצורה סדירה ורציפה.

המפקח על התעבורה שעבר בעיון על התכניות טרם אישורן, ציין בפני הרב קס וצוותו את התפעלותו הרבה מכך שלראשונה מופו צורכי התחבורה של השכונה במקצועיות, עוד לפני שלב האכלוס. כמו כן שיבח את ההתנהלות החברה בהשקעה מערכתית ומדויקת לרווחת המשתכנים.

בחברת "אגד", שתפעיל את מערך התחבורה, שוקדים כבר בימים אלו, יחד עם יזמי הפרויקט ונציגי התושבים, על תכניות הקווים מירושלים, בני ברק, מודיעין עילית ויתר ריכוזי הציבור החרדי ברחבי הארץ, כשהתכנית תכלול קווי תחבורה סדירים, לאורך כל שעות היום, בתדירות גבוהה לנוחות המשתכנים. בכך נכנסת גבעת זאב החדשה לישורת הארגון האחרונה של האכלוס הקרוב.

תכנון מערך התחבורה לעיר מצטרף להקלה נוספת בצירי התנועה לאחר פתיחת כביש הגישה החדש המתחבר לכביש 443, מה שקיצר משמעותית את זמן הנסיעה ממרכז הארץ לגבעת זאב החדשה, והפך אותה לנגישה וקרובה מתמיד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד