ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

תאונה מזעזעת בגאולה • רגלו של אברך נקטעה

אברך היה עסוק בהוצאת חפציו מתא מטען של אוטובוס, כאשר לפתע החל האוטובוס בנסיעה • רגלו נקטעה והוא פונה במצב קשה לבית החולים • יואב בן שרה לרפואה שלימה

צילום אילוסטרציה; חדשות 24
צילום אילוסטרציה; חדשות 24

בשכונת גאולה שבירושלים אירעה הבוקר (ה), תאונת-דרכים קשה: אברך, בשנות ה-50 לחייו, נפגע מאוטובוס ברחוב ברנדיס פינת רחוב מלכי ישראל ונפצע באורח קשה. רגלו נקטעה והוא פונה לבית החולים.

חובשים מתנדבי של 'איחוד הצלה' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בבירה.

חזי רוט, חובש איחוד הצלה, העובד בסמוך למיקום האירוע וטיפל בפצוע, סיפר: "הפגיעה נגרמה בעטיו של אוטובוס חברת הסעות פרטית מבית שמש לירושלים. אברך ירד מהאוטובוס והוא היה באמצע להוציא את העגלה מתא המטען. אך הנהג מסיבה בלתי ברורה החל לנסוע, כתוצאה מכך נקטעה רגלו של האברך. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הוא פונה כמצבו מוגדר קשה.

שמו לתפילה: יואב בן שרה - לרפואה שלימה"

זכי הלר, דובר מד"א, סיפר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "הבוקר התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה ברחוב ברנדיס בירושלים, פראמדיקים שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לאיש שנפגע מאוטובוס, והוא פונה במצב בינוני, עם פגיעה קשה בגפיים התחתונות, לבית החולים הדסה עין כרם".

אתי דביר, דוברת בית החולים הדסה עין כרם, סיפרה כי סמוך לשעה 9:00 הוכנס הפצוע לחדר ניתוח, וכי כעת מצבו מוגדר קשה ויציב.

בשעה 16:40 נמסר מדוברות בית החולים כי הפצוע יצא מחדר הניתוח, וכי הרופאים הצליחו להציל את חיי הפצוע והוא כבר אינו בסכנת חיים. עם זאת, עקב הפציעה הקשה, לא הצליחו להציל את רגלו הקטועה. מצבו יציב, בהכרה, ובני משפחתו נמצאים לצידו.
גאולה בית חולים הצלה רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד