י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כשמרגי הכיר את סטנלי

שר הדתות יעקב מרגי אירח בלשכתו את נגיד בנק ישראל סטנלי פישר, למה שכונה: פגישת היכרות. השר הביע הערכה לפועלו של פישר, וקיבל סקירה כלכלית מהנגיד: "יש שיפור בשווקים הפיננסים"

כשמרגי הכיר את סטנלי

השר לשירותי דת יעקב מרגי נפגש היום עם נגיד בנק ישראל סטנלי פישר לפגישת היכרות והחלפת רשמים.

השר מרגי הביע את הערכתו להתאקלמות המהירה של הנגיד בישראל למרות קשיי השפה העברית. הנגיד מצידו סיפר כי יש לו ניסיון "ישראלי" יותר ממה שנראה בישראל וכי בעבר ביקר בארץ במסגרת שנות שבתון שם קלט את האווירה הישראלית.

בהתייחסו למשבר הכלכלי העולמי אמר הנגיד במהלך הפגישה כי ההערכות הם כי אחוזי האבטלה בארה"ב יגדלו מ-4 אחוזים מינימום ל-10 אחוז אולם בישראל המצב הרבה יותר טוב ומ6 אחוזי אבטלה צפי הגדילה המוערך הוא ל8 וחצי אחוזי אבטלה.

השר מרגי העריך בפני הנגיד כי ישנה תחושה טובה שהמשבר יחלוף יותר מהר ממה שחושבים. הנגיד העריך כי אכן יש שיפור בשווקים הפיננסים ובאמון הציבור אולם עדיין לא רואים זאת בפועל.

השר מרגי הציג את הערכתו לצעדים הטובים שהאוצר עושה למען הכלכלה אבל הדגיש כי הגירעון אינו גבוה כפי שצופים. הנגיד הקשיב בעניין ואף הביע זאת בדבריו כי לקח זאת לתשומת ליבו .

השר מרגי הציג בפני הנגיד את כוונתו לבצע תוכנית רה-ארגון בתוך המשרד במיידי ובעתיד בכל יחידות הסמך. תיקון הליקויים בעקבות דוח המבקר בעיקר לפעול לפתרון מצוקת הקבורה בארץ והקמת מערך כשרות ארצי .
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד