י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הבטחות בחסות רחל אמנו • "פולארד משתחרר השנה"

מוסדות 'רחל אמנו' מפיצים שלל הבטחות • "הרבנים שלנו הבטיחו לפולארד: 'השנה אתה משתחרר' • לא מאמינים? "חבל שלא האמנתם כשהבטחנו שגלעד שליט ישתחרר"

הפגנה למען פולארד.  צילום: פלאש90
הפגנה למען פולארד. צילום: פלאש90

מודאגים מאיומי איראן? חוששים לשלומו של האסיר יונתן פולארד? קראו את השרות הבאות.

בעלון מיוחד שהופץ בימים האחרונים מטעם מוסדות 'רחל אמנו', לקראת ההילולא של רחל אמנו, נקבע כי השנה זה קורה: "יונתן פולארד חוזר הביתה". במאמר אחר הוחלט חד-משמעית: "לא תהיה מלחמה גרעינית".

החוברת, בת 8 עמודים, הופצה בבתי כנסת ובמקומות נוספים ברחבי הארץ, על מנת לגייס תרומות לטובת מוסדות 'רחל אמנו'. בתוך החוברת פורסמו הבטחות וסיפורים הממחישים את גדולתה של רחל אמנו, לצד הקביעות הדרמטיות על הגרעין האיראני ושחרורו של פולארד.

עוד בנושא:
מאמ'ע רחל • המונים מתפללים אצל האמא של עם ישראל • גלריה
שידור חי מקבר רחל • צפו

"עם ישראל כולו, מייחל לרגע שבו יפתח התא האפרורי, בו יושב האסיר היהודי יונתן פולארד כבר 25 שנים! ומשם יצא לחופשי, בחזרה למולדתו", נכתב בכתבה. "במכתב מיוחד שנשלח אליו בערב ראש השנה כתבו הרבנים (רבני ישיבת רחל אמנו - י.א.) כי "השנה אתה משתחרר".

כהוכחה כי הם יודעים את אשר לפניהם, הם מביאים את דבריהם כשהבטיחו שגלעד שליט ישוחרר. "היו שפקפקו בדבר, חלקם אפילו אמרו שאין סיכוי שזה יקרה, וחלקם אמרו שהוא לא בין החיים. אבל כולם ראו כי עברה שנה... וגלעד חזר הביתה".

"לא תהיה מלחמה גרעינית", מכריזה כותרת נוספת בחוברת. "כבר למעלה משנה שרבני הישיבה עורכים תיקון מיוחד על מנת להינצל מהאיום האיראני וממלחמה גרעינית".

בכתבה גם מסופר אודות אחד מראשי הישיבה, "שראה בחלומו את רחל אמנו כשהיא אומרת לו בצורה נחרצת, "הסכנה הגרעינית מאיראן התבטלה" וכך חזרה כמה פעמים".

מאמינים? טקבקו.
רחל אמנו קבר רחל איראן יונתן פולארד ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד