ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מדוע נפגש ליצמן עם האדמו"ר מויז'ניץ?

על רקע המחלוקות ב'יהדות התורה', נפגש הערב סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, עם האדמו"ר מויז'ניץ - ועורר שמועות סותרות ומגוונות על מטרת הביקור • הנה חמש אפשרויות

ליצמן
ליצמן

המחלוקות הפנים-חרדיות ב'יהדות התורה' הביאו הערב את סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, לפגישה עם האדמו"ר מויז'ניץ - שעוררה קלחת של שמועות סותרות ומגוונות על מטרת הביקור.

אין זו הפעם הראשונה שחברי כנסת מבקרים בבתי אדמו"רים מחסידויות שונות. כך גם נרשמים ביקורים הדדיים של אדמו"רים זה אצל זה. ובכל זאת, כשהפגישה מתרחשת על רקע מערכת בחירות סוערת, רבים הניחושים בדבר תוכנה.

והרי האפשרויות:

אפשרות ראשונה - סתם ביקור.

אפשרות שניה - סתם ביקור (פתע?) שמטרתו לעורר את גל השמועות. למה לא לערבב את השטח, להדליק אותו, לעורר חששות בחזון איש 5, שמא מדובר על הליכה משותפת לגוש חוסם כזה או אחר?

אפשרות שלישית - ביקור תודה על ביקור האדמו"ר אצל האדמו"ר מגור.

אפשרות רביעית - לאחר הפגישה ביום חמישי האחרון בין ח"כ ישראל איכלר (מכחיש, גם בבעלזא מכחישים) וחסידים לסגן שר הבריאות יעקב ליצמן (מכחיש), על דרישה לקבל את המקום השלישי של יהדות התורה על חשבון חסידות ויז'ניץ, ולאחר שליצמן סירב להתערב, הוא הגיע כדי לעדכן האדמו"ר.

האם הוא עושה זאת לשם שמים? ואולי לשם תמיכה במועמד של הסיעה המרכזית לראשות עיריית בני-ברק, חנוך זייברט? רק אלוקים יידע יצר מחשבות לב אדם.

אפשרות חמישית - כל התשובות נכונות.
האדמו''ר מויזניץ יעקב ליצמן ישראל אייכלר יהדות התורה חנוך זייברט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד