ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

כנס 'אור ירוק' למען 'מתנדבים בתנועה'

עמותת אור ירוק ואגף התנועה, ערכה כנס בתכנית "מתנדבים בתנועה" במחוז הצפוני, בהשתתפות כ-150 קצינים, שוטרים ומתנדבים "למנוע הקיצוץ בתקציב התכנית

כנס 'אור ירוק' למען 'מתנדבים בתנועה'

ב-24 באוקטובר 2012, התקיים כנס מתנדבים בתכנית "מתנדבים בתנועה", בנוכחות של כ-150 קציני משטרה, שוטרים ומתנדבים, בכרמיאל.

תכנית "מתנדבים בתנועה", הוא פרויקט משותף לעמותת אור ירוק, אגף התנועה במשטרת ישראל והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ובמסגרתו, אזרחים משמשים כשוטרי תנועה לכל דבר ומסייעים באכיפה לאגף התנועה.

בפתיחת הכנס, דיבר מפקד אגף התנועה במשטרה, ניצב ברונו שטיין. שטיין בירך את המתנדבים והחמיא להם על תרומתם לפעילות משטרת התנועה. ניצב שטיין הציג את ההפחתה בהרוגים מתאונות דרכים בשנה האחרונה, והציב יעד שבשנה הבאה מספר ההרוגים ימשיך לרדת.

עדי אלדר, ראש עיריית כרמיאל, הודה למתנדבים על פעילותם וביקש לקדם את ההצעה, כי ראשי הערים יעודכנו על כל תאונת דרכים שמתרחשת בעיר שלהם, כדי לנצל את הידע והיכולות בנושא התשתיות, במטרה להקטין את מספר הנפגעים בתאונות דרכים.

גבי ברוש, מנהל תחום האכיפה ושיתוף הפעולה עם משטרת ישראל, הדגיש את שיתוף הפעולה הטוב בין עמותת אור ירוק לממלאי התפקידים באגף התנועה במשטרה. ברוש דיבר על התרומה של הפרויקט, לאכיפת המשטרה ועל תרומתם של המתנדבים .

ד"ר וופא אליאס, מהטכניון סקרה את דפוסי ההתנהגות במגזר הערבי הסבירה כי השינוי חייב להתחיל מחינוך ומודעות מוגברת לבטיחות בדרכים.

יוסי חתוקאי, קצין התנועה במרחב הצפוני, הודה לעמותת אור ירוק על פועלה בתחום הבטיחות בדרכים. חתוקאי, הציג את השינוי הארגוני שעבר המרחב הצפוני.

מעמותת אור ירוק נמסר: "פרויקט מתנדבים בתנועה מהווה בית חם להתנדבות של אלפי אזרחים המסייעים לאגף התנועה באכיפה ומצילים חיים בכבישים. על המשטרה למנוע את הקיצוץ בתקציב הפרויקט, כדי שעוד ועוד אזרחים יוכלו להתנדב ולתרום בסביבת המגורים שלהם".






אור ירוק חיפה כנס משטרה תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד