ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

סנדי משבשת חתונות: החתונה בברוקלין, החתן בישראל

בחור ישיבה שאמור להינשא בחמישי הקרוב בניו יורק, נותר עם בני משפחתו בישראל • אביו: "יש לחץ מאוד גדול. גם אם נצליח להגיע - לא בטוח שיהיה איפה לקיים את החתונה"

החתונה תידחה? צילום אילוסטרציה: ישראל ברדוגו
החתונה תידחה? צילום אילוסטרציה: ישראל ברדוגו

בני משפחה חרדית מירושלים התכוננו בשבועות האחרונים ליום המאושר בחיי בנם: ביום חמישי הקרוב, הם וקרוביהם היו אמורים לחגוג את חתונתו באולם אירועים בברוקלין בניו-יורק, אליה היו אמורים להגיע בטיסה בתחילת השבוע.

סופת ההוריקן 'סנדי', שהכתה אמש (ב) ברחבי המדינה, שיבשה את התוכניות.

החתן, בחור ישיבה, יחד עם כ-30 בני משפחתו, היו אמורים לעלות לטיסה בתחילת השבוע, "חברת התעופה הודיעה לנו כבר פעמיים על דחיית הטיסה", מספר האב בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "בינתיים אנחנו תקועים בארץ, וקיומה של החתונה נמצא תחת ערפל מוחלט".

ארוסתו של החתן, המתגוררת בניו-יורק, נמצאת היא גם היא במצב של חוסר ודאות מוחלט. המנהג שהחתן והכלה לא מתקשרים ביניהם שבוע לפני החתונה, רק מקשה את המצב. "יש חוסר ודאות מאד גדול", אומר האב. "יש לחץ מאד גדול והוא רק הולך וגובר".

לדבריו, הם מתעדכנים בעיקר מכלי התקשורת ומבני משפחתה של הכלה, "אנחנו מבינים הבוקר שהסופה כבר הכתה בניו-יורק, אבל אי אפשר לדעת אם בכלל יתאפשר לנו לצאת ביממה הקרובה לכיוון ארה"ב, ולהספיק לקיים את החתונה בזמנה".

עד כה, הם לא הודיעו על ביטולה של החתונה, "נהיה חכמים יותר בעוד מספר שעות, אנחנו בקשר רצוף עם נציג חברת התעופה". לדבריו, "גם אם נגיע לארה"ב בזמן, אנחנו מקווים מאד שנמצא היכן לעשות את החתונה", אומר האב. "משפחתה של הכלה עדכנה אותנו שאולמות רבים נסגרו בעקבות המצב ולא ברור מתי יפתחו את שעריהן חזרה".

האב מספר כי הדבר היחיד שהם עושים נגד "הגזירה" הוא להתפלל, "מקווים שהכל יהיה בסדר".
דחיה טיסה ארה''ב הוריקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד