ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

צ'רלי אבוטבול נעצר בחשד שסחט את הבחור החרדי

צ'רלי אבוטבול, מי שנחשב לראש ארגון פשיעה בנתניה, נעצר הלילה יחד עם ארבעה חשודים נוספים • החשד: חטפו כלאו ועינו בחור חרדי מירושלים • סך הכל ישנם 12 עצורים בפרשה

צ'רלי אבוטבול נעצר בחשד שסחט את הבחור החרדי

צ'רלי אבוטבול, מי שנחשב לראש ארגון פשיעה בנתניה, נעצר הלילה בעקבות חיפושים של המשטרה בדירה בגוש דן, יחד עם ארבעה חשודים נוספים. אבוטבול נעצר בחשד שחרדים מרכסים שכרו את שירותיו, כדי לסחוט בחור חרדי מירושלים, שנחשד על ידי מזמיני החטיפה כי גנב כסף מבית אחד מהם.

אבוטבול וארבעת החשודים יובאו היום בצהרים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון-לציון. סך הכל ישנם 12 עצורים בפרשה.

בית המשפט אסר לפרסם את פרטי הקורבן - בחור חרדי תושב ירושלים - ומשפחתו.

הפרשה הותרה לפרסום אתמול (שלישי) לאחר מעצרם של החרדים מרכסים ושל אישתו של צ'רלי אבוטבול, והחקירה מנוהלת ביחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל), הגוף האחראי על חקירות בתחום הפשיעה המאורגנת.

מהחקירה עולה לכאורה, כי מדירה ברכסים נעלם סכום של 900.000 שקלים. על פי החשד, בעל הדירה ומקורביו ערכו 'חקירה עצמאית', במהלכה עלה חשדם כי מי שעומד מאחורי הגניבה הוא בחור ירושלמי, שביקר בבית. כשהם הטיחו בו את חשדם, הוא הכחיש כי ביצע את הגניבה.

על פי החשד, פנו החרדים לארגונו הפשיעה של אבוטבול. אבוטבול ואנשיו, כך עלה מהחקירה, הגיעו ביום שני שעבר לירושלים, ותוך כדי איומים, הכניסו את האיש לרכב ולקחו אותו למרתף בבניין המגורים של משפחת אבוטבול בנתניה.

שם, כך על פי החשד, נכלא ונחקר הבחור על ידי צ'רלי אבוטבול ואנשיו, תוך שהם מכים אותו בראשו ובכל חלקי גופו, חוסמים את פיו ומאיימים על חייו, במשך לילה שלם.

מהחקירה התברר כי הבחור הצליח בסופו של דבר להימלט מהמרתף כשהוא סובל מחבלות ומשברים בפניו, ופנה לקבלת טיפול רפואי, ואחר כך התלונן במשטרה. עוד באותו יום נעצרה סוניה אבוטבול.

מעצרה של סוניה אבוטבול הוארך זו הפעם השלישית, עד ליום חמישי 1.11. מעצרם של דוד פדידה וחנניה גבאי הוארך עד יום ראשון 4.11, מעצרם של עווידה איימן ושל איציק גבאי הוארך עד 6.11, מעצרו של רפי מימון יוארך שוב היום במסגרת ערר, ומעצרו של עצור נוסף מאתמול יוארך אף הוא היום בבית משפט השלום בראשון לציון.

אבוטבול מכחישה את החשדות נגדה. סנגורה, עורך דין יניב פרץ, טוען כי מעצרה הוא ניסיון של המשטרה להפעיל לחץ על בעלה. "ידוע וגלוי לעיני כל כי מרשתי מוחזקת כבת ערובה עד למעצרם של אחרים. מרשתי מכחישה כל קשר לאירועים והיא מוחזקת במעצר אך ורק בגלל שם משפחתה".
סחיטה אבוטבול חרדי רכסים חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד