כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

כחלון שוקל הקמת מפלגה? סקר: יקבל 20 מנדטים

שר הרווחה והתקשורת שהכריז לפני שבועיים על פרישה מהפוליטיקה קיבל סקר שערכו מקורביו, המנבא למפלגה חברתית בראשותו הצלחה גדולה • 'הארץ': הוא שוקל הקמת מפלגה

פופלארי. משה כחלון. צילום: פלאש90
פופלארי. משה כחלון. צילום: פלאש90

שר הרווחה והתקשורת, משה כחלון, שהודיע לפני כשבועיים על פרישה מהחיים הפוליטיים, קחבל לידיו סקר שהזמינו מקורביו המנבא לו 20 מנדטים אם יקים מפלגה חברתית.

רק לפני שבועיים הטיל כחלון פצצה פוליטית, כשהודיע על 'פסק זמן' מהפוליטיקה, זאת למרות הפופולריות הרבה לה הוא זוכה בציבור ובסקרים. "עייפתי", אמר כחלון. "אני רוצה פסק זמן. הנסיעות קשות. העבודה אינסופית. אני רוצה לנוח".

הסקר הצופה הצלחה כזו לכחלון הוזמן על-ידי מקורבים לשר, ונערך על-ידי מכון הסקרים של רפי סמית.

בעיתון 'הארץ' נכתב כי הסקר, שתוצאותיו הוצגו בפני השר, מנבא לרשימה משותפת של כחלון ויו"ר קדימה לשעבר ציפי לבני 26 מנדטים. לפי הדיווח, בימים האחרונים שוחח כחלון עם לבני ועם גורמים פוליטיים נוספים.

דוברו של כחלון מסר בתגובה לדיווח: הפרטים אינם מוכרים לי.

חשוב לציין, כי מאז הודעתו על פרישה, שב ואמר כחלון כי ימשיך לפעול למען הליכוד, גם במסגרת צוות 'מאה הימים' של הליכוד לבחינת רפורמות כלכליות-חברתיות. השר כחלון גם התחייב כמעט מעל כל במה על דבקותו בליכוד. "אמשיך לסייע לליכוד בבחירות הקרובות, אקח חלק פעיל", אמר השר גם בכינוס ועידת הליכוד ביום ראשון, "כל זה כדי שהליכוד ימשיך להוביל כליכוד חזק – אין משהו אחר".

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', אישרה הבוקר בראיון לרשת ב', כי סקרים שערכה אכן מנבאים הצלחה לכחלון, אם יחליט להתמודד במפלגה חברתית. "הזמנו סקר שהראה כי שילוב שלי ושלו מביא לשובר שוויון מול ביבי וליברמן", אמרה יחימוביץ'.
משה כחלון סקר מפלגה חברתית הליכוד ציפי לבני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד