כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

החטיפה • "הבחור בכלל בא אלי לבקש עזרתי"

מעצרו של ראש ארגון הפשע צ'רלי אבוטבול, החשוד במעורבות בחטיפת בחור חרדי מירושלים, הוארך בשבוע • אבוטבול: "הוא בא אלי לבקש עזרה, היה מעורב בעוד גניבה"

צ'רלי אבוטבול לאחר מעצרו. צילום: פלאש 90
צ'רלי אבוטבול לאחר מעצרו. צילום: פלאש 90

פרשיית חטיפת הבחור החרדי ממשיכה להסתבך: בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ד) את מעצרם של החשודים בפרשה. מעצרו של ראש ארגון הפשע, צ'רלי אבוטבול, הוארך בשבוע.

בית המשפט האריך גם את מעצרו של הרב מאיר פדידה מרכסים, החשוד גם הוא במעורבות בפרשה. גם מעצרם של שאר העצורים - שנעצרו הלילה יחד עם העבריין צ'רלי אבוטבול - הוארך במספר ימים נוספים.

העצורים חשודים במעורבות בחטיפת הבחור מירושלים, אשר נחשד על ידם כי גנב סכום של 900 אלף שקל מבית ברכסים. ראש ארגון הפשע, צ'רלי אבוטבול, הציג היום גרסה שונה לגמרי. "לא חטפתי את הבחור, הוא בסך הכול רצה שאני אעזור לו מול השותפים בגניבה", טען.

אבוטבול עצמו הסתתר במשך מספר ימים מחוקרי המשטרה, והוא נעצר אמש בדירה בבת-ים.

עוד בנושא:
הפרשה המסעירה: בחור חרדי נחטף, נכלא במרתף ועונה
צ'רלי אבוטבול נעצר בחשד שסחט את הבחור החרדי

את בריחתו הוא נימק בכך ש"כל פעם בשנים האחרונות שיש אירוע שכזה ממהרים לעצור אותי. רציתי שהמשטרה תגלה לבד את האמת ולא תעצור אותי. הבחור התוודה עוד לפני שהגיע אליי שגנב 700 אלף שקל יחד עם אחרים, ובסך הכול רצה שאעזור לו מול השותפים האחרים להחזיר את הכסף. הוא הגיע אליי וכבר היה מנופח ממכות, נשאר לישון בבית, ורק למחרת שינה את הגרסה שלו".

עורכי הדין משה שרמן ויניב פרץ, המייצגים את אבוטבול, טענו כי האירוע התקבל מצדו בהפתעה, כי הוא לא יזם אותו ולא הורה לאף אחד לחטוף אף אדם. יתירה מזאת, הם טענו כי הבחור התוודה על גניבה נוספת שהוא וחבריו ביצעו בצפון, וכי אבוטבול ואנשיו היו אמורים לנסוע איתו אל השותפים האחרים לבית"ר עילית כדי להביא את הכסף.,
צרלי אבוטבול חטיפה כליאה בחור נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד