י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חולי נפש הותקפו בבית חולים 'נווה יעקב'

70 נחקרו ו-13 נעצרו בחשד למעורבות בתקיפת מאושפזים חסרי ישע בבית החולים 'נווה יעקב' • העובדים ידעו ולא דיווחו • המנהלים שוחררו למעצר בית

בית חולים. צילום אילוסטרציה: פלאש90
בית חולים. צילום אילוסטרציה: פלאש90

עשרות עובדי בית החולים "נווה יעקב", מוסד רפואי פרטי לבריאות הנפש במרכז הארץ, עוכבו אתמול (רביעי), בחשד למעורבות בתקיפת מאושפזים חסרי ישע.

על פי החשד, מספר עובדים במקום תקפו מאושפזים פיזית, בעוד עובדים אחרים שידעו על הנעשה נמנעו מדיווח.

לאחרונה החלו להיאסף בתחנת משטרת פתח תקווה דיווחים שהעלו חשד לפיו מספר עובדים נהגו להכות מאושפזים. במספר מקרים אף היה צורך להעביר את המאושפזים לטיפול רפואי בבית חולים. נאספו מספר רב של עדויות והוחלט לפשוט על המוסד הרפואי ולעכב לחקירה 13 המעורבים וכן עדי ראייה.

אתמול בשעות הבוקר פשטו שוטרי מרחב שרון ותחנת פתח תקווה, בשיתוף פעולה עם משרדי הרווחה והבריאות, על המוסד הרפואי. השוטרים ערכו חיפושים במקום, החרימו רכוש ועיכבו לחקירה 70 עובדים.

13 עובדים ומנהלים נעצרו, בדיון שנערך בבית משפט השלום בפתח תקווה הוארך בחמישה ימים מעצרם של 8 עובדים החשודים בהתעללות, שאר העצורים שוחררו למעצר בית.

פקד רפי ועקנין, הקצין הממונה על החקירה, אמר כי בידי המשטרה יש די ראיות לבסס את החשד כי עובדים במוסד התעללו בחוסים וכי מנהלים לא דיווחו על המעשים. בכוונת החוקרים לגבות עוד עדויות, וצפויים מעצרים נוספים.
נווה יעקב בית חולים בריאות הנפש משטרה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד