י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נוסע מאלעד תקף נהג אוטובוס כי לא המתין לחברו

נהג אוטובוס בקו 277 מאלעד לירושלים, הותקף ליד בירושלים על ידי נוסע. הסיבה: הנהג לא המתין בתחנה באלעד לחבר של התוקף - ויצא לדרכו. עדת ראיה: "התפתחה תיגרה קשה מאוד שמהלכה נפצע הנהג"

אוטובוסי אגד. צילום אילוסטרציה
אוטובוסי אגד. צילום אילוסטרציה

נהג אוטובוס של חברת אגד תעבורה, בקו 277 מאלעד לירושלים, הותקף אמש (ב) ליד התחנה המרכזית בירושלים.

לפי דובר 'אגד תעבורה', נוסע שהגיע לתחנת המוצא של האוטובוס באלעד ביקש מהנהג להמתין בתחנה לחברו, שאמור היה להגיע לתחנה, למרות שהאוטובוס היה עמוס בנוסעים ואמור לצאת לדרכו. נהג האוטובוס, שלא יכול היה להמתין בתחנה, יצא לדרכו לכיוון ירושלים, והנוסע נשאר על האוטובוס ללא החבר.

לפי הדובר, כאשר הגיע האוטובוס לרחוב שרי ישראל בירושלים המתין לאוטובוס, על פי החשד, הנוסע שלא עלה לאוטובוס בתחנה באלעד, תקף את הנהג וגרם לו פגיעות קשות.

חייל שומר מצוות שהיה במקום, סייע לנהג להניס את התוקף.

הנהג פונה על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים שם הוא טופל בחדר המיון. מאגד תעבורה, נמסר כי החברה רואה את המקרה בחומרה רבה ומשוכנעת כי משטרת ישראל תמצה את הדין עם התוקפים.

נוסעת שהייתה על האוטובוס סיפרה בפורום 'בחדרי חרדים' גירסא שונה: "הייתי על קו 277 שבו הנהג הותקף, והנה הדברים על דיוקם: בתחנת אוטובוס באלעד עלה בחור 'ששבניק' שהתווכח עם הנהג ולא רצה לשלם (בערך כך הבנתי). הנוסעים הציעו לשלם במקומו, אך הוא סרב. בסוף הנהג נסע והנוסע היה על האוטובוס. בתחנה ברחוב שרי ישראל, לפני שהנוסע ירד, ניגש ה'ששבניק' אל הנהג וחנק אותו בצעקות. התפתחה תיגרה קשה מאוד שמהלכה נפצע הנהג, והוא דימם. חייל דתי הפריד בינהם. אני מוכרחה לציין שזה היה מחזה קשה מאוד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד