א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

פעוטה, בת למשפחה חרדית מאשדוד - נפטרה

בת חצי שנה, בת למשפחה חרדית מרובע ז' באשדוד, נפטרה בבית המטפלת, ככל הנראה מתסמונת מוות בעריסה • המטפלת הבחינה כי צבע עורה כחול והזעיקה את כוחות ההצלה

פעוטה, בת למשפחה חרדית מאשדוד - נפטרה
מנחם הלוי

תינוקת כבת חצי שנה, בת למשפחה חרדית מאשדוד, נפטרה היום (ה) בצהריים ברחוב ינאי ברובע ז' באשדוד. ככל הנראה מדובר במוות כתוצאה מתסמונת מוות בעריסה.

הפעוטה הייתה בבית מטפלת. לדבריה, בשעה 11:00 ניגשה להאכיל את הפעוטה, אך היא סירבה לאכול ונרדמה. סמוך לשעה 12:00 הגיעה שוב כדי להעיר אותה ולנסות להאכילה. אלא שאז הבחינה כי צבע עורה של הפעוטה כחול - והזעיקה את צוותי ההצלה.

יוסי צמח, חובש 'הצלה מהירה' של זק"א סיפר, כי יחד עם צוותי מד"א ביצעו החייאה מלאה וממושכת בנסיון להציל את חייה, אך לאחר כ-45 דקות קבע רופא את מותה.

אב הפעוטה סיפר, כי לפני מספר שנים שיכל בן נוסף, לאחר מחלה.

אבי, חובש 'איחוד הצלה דרום' סיפר: "מדובר בבת למשפחה חרדית שלמרבה הצער זהו מקרה שני אצלם של תינוק שנפטר, כל מקרה מוות הוא קשה, מקרה מוות של פעוטה קשה פי כמה וכמה, ובפרט שמדובר במשפחה שאנו כמתנדבים מכירים מהמקרה המצער הקודם, ניסינו להציל את חייה אך למרבה הצער נקבע מותה, אני וחובשים נוספים של 'איחוד הצלה דרום' מסייעים לבני המשפחה בסידור וארגון ההלוויה".
אשדוד מוות בעריסה זק''א מטפלת החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד