י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"היום כבר ברור שחריש לא תהיה עיר חרדית"

'באמונה' המשווקת את חריש לדתיים ולחילונים: "ביקוש עצום. נרשמו כבר 350 דתיים וכ-150 חילונים" • מתכננת להתמודד על מכרזים נוספים מעבר לשניים הראשונים

צילום אילוסטרציה: col
צילום אילוסטרציה: col



האם בעיר חריש שתוכננה ושווקה לציבור החרדי יתגוררו גם משפחות מהציבור הדתי-לאומי וחילונים? ככל שהתשובה תלויה באנשי חברת 'באמונה', היא חיובית.

חברת 'באמונה', המשווקת נדל"ן, מתמודדת על שני מתחמים של 150 יחידות דיור כל אחד בעיר העתידית, מתוך מטרה להקים במקום שכונה דתית בשם 'משכנות חנן',

לדברי החברה, עקב ההצלחה העצומה ברישום - עם כ-350 נרשמים עד כה, היא מתכננת להתמודד על מכרזים נוספים מעבר לשניים הראשונים.

מנהל השיווק של החברה, רונן וייל, מספר: "מאז הודענו כי בכוונתינו להתמודד במכרזים בחריש - קיבלנו אלפי פניות של משפחות הבוחנות את האפשרות להצטרף לפרויקט. כעת אנחנו עומדים שבועיים לפני הסוף וכבר עברנו את מספר הנרשמים המצופה - 300. אני בטוח שבשבועיים הקרובים ייצטרפו עוד ועוד משפחות, המבינות כי חריש היא ההזדמנות הנדל"נית הטובה ביותר בשנים הקרובות".

באמונה גם מנהלת קבוצת רישום לציבור החילוני המבקש להתגורר בעיר, ובמסגרת זו תחת השם 'חריש שלנו' נרשמו כבר 150 איש, וייל מסביר: "היום כבר ברור שחריש לא תהיה עיר חרדית בלבד. מאות הנרשמים, ואלפי המתעניינים החילונים והדתיים, הם העדות כי חריש פתוחה לכל מי שחפץ להצטרף אליה".

ישראל אביטל, חילוני תושב רמת גן מראשי קבוצת 'חריש שלנו', אומר כי אין לו חשש להיות מיעוט חילוני בעיר חרדית. "אנשים צריכים להבין שבתנאי המכרז לא נכתב 'לחרדים בלבד', ולכן אין שום סיבה שחריש תהיה חרדית. חשוב להבין שכוח הקנייה של הציבור החילוני גדול לאין שיעור מכוח הקנייה של הציבור החרדי אלא שכוח הארגון שלהם טוב יותר. ולכן חברנו אל 'באמונה' שכבר ניהלה פרויקטים נדל"ניים גדולים בעבר, ויחד אנו פועלים למימוש פוטנציאל כוח הקנייה החילוני בחריש".
חריש דתיים חילונים באמונה הרשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד