י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סקר העומק הגיע • מקורבי כחלון מרוצים

לאחר הסקרים שפורסמו בתקשורת, מגיע סקר העומק שהזמינו מקורבי כחלון • מאשש: שר הרווחה 'שווה' בין 13 ל-20 מנדטים • ה'ביס': מהליכוד, העבודה ולפיד

משה כחלון. צילום: ארכיון
משה כחלון. צילום: ארכיון

לאחר גל הסקרים הראשון שצפה לשר משה כחלון בין 10 ל-20 מנדטים, אם ירוץ בראש מפלגה עצמאית חברתית, מגיעות גם תוצאות סקר העומק שהזמינו מקורביו, ואשר נועד לוודא את כוחו בשקלול מדויק, תוך חישוב שחיקה במעמדו עד הבחירות והתקפות מצד מפלגות יריבות.

סקר העומק הגיע היום (ו) לידי כחלון. "הסקר ענה מאוד על הציפיות, והממצאים מתאימים למה שחשבנו מההתחלה", אומר אייל אריאל, היועץ האסטרטגי של כחלון. לדבריו, הסקר קובע חד-משמעית שיש מקום להקמת רשימה חברתית.

לפי הסקר, מפלגה בראשות כחלון עשויה לגרוף מנדטים בטווח של לא פחות מ-13 מנדטים, ועד לשיא של 20 מנדטים. ה'ביס' המשמעותי ביותר יבוא על חשבון הליכוד, אך גם על חשבון העבודה ו'יש עתיד'.

עוד בנושא:
סקר 'ידיעות' מפתיע: משה כחלון לא 'גונב' מנדטים מש"ס

עם זאת, מקורבים לכחלון טוענים, כי הוא נחוש בדעתו שלא לרוץ בנפרד מהליכוד, וכי למרות שהסקרים 'מראים מה הוא שווה', הוא לא מתכוון להקים תנועה עצמאית בשלב זה.

אתמול חשף אתר וואלה! חדשות, כי מקורבו של ראש הממשלה וראש לשכתו בעבר, נתן אשל, הגיש בשמו של נתניהו הצעה יוקרתית לכחלון, בתמורה לכך שישוב ויתמודד ברשימת הליכוד לכנסת.

על פי ההצעה, כחלון יקבל שריון למקום השלישי ברשימת 'הליכוד-ביתנו', יובטח לו תיק האוצר או תיק תמ"ת 'מורחב', וכן תואר ה'משנה לראש הממשלה'. עם זאת, אשל הכחיש את המיוחס לו, וטען כי מדובר ב"שקר לא נכון".
כחלון חברתי ליכוד ראש ממשלה מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד