כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

סופית • משה כחלון הודיע: לוקח פסק זמן מהפוליטיקה

גם 20 מנדטים שקיבל בסקרים - לא פיתו את משה כחלון לפרוש מהליכוד ולרוץ במפלגה נפרדת • שר הרווחה הודיע: "לא שיניתי את דעתי, אקח חלק בליכוד גם בהמשך"

משה כחלון. צילום: פלאש 90
משה כחלון. צילום: פלאש 90

שלושה שבועות לאחר שהודיע על פרישתו מהפוליטיקה, וימים אחדים לאחר שסקרים ניבאו כי ריצה שלו בראש מפלגה חברתית תעניק לו בין 13 ל-20 מנדטים, הודיע היום (מוצ"ש) שר הרווחה משה כחלון באופן סופי על פרישתו הזמנית מהפוליטיקה.

"הודעתי שלא אתמודד לכנסת ה-19 ואני דבק בהחלטתי זו. לא במקרה לא שמעתם אותי בשבוע האחרון מדבר על מפלגה חדשה, הסיבה היא שלא הייתה מפלגה חדשה. היו פניות, היו סקרים, שבניגוד לפרסומים - לא אני הזמנתי. היו לחצים, ואני כדרכי הקשבתי לכולם. כך נהגתי תמיד, מעולם לא גבה לבי. הקשבתי לכולם, אבל את דעתי לא שיניתי", אמר כחלון.

כחלון הוסיף והבהיר: "הליכוד הוא הבית, הבית המדיני והבית החברתי. בבחירות הקרובות אפעל לניצחון הליכוד בראשות נתניהו, ואקח חלק פעיל ב'צוות מאה ימים' במטרה לגבש רפורמות שיקלו על יוקר המחיה, ויובילו לשינוי שיטת הממשל. בכוונתי להמשיך ולפעול גם מחוץ לממשלה ולכנסת לקידום סדר היום החברתי. ברצוני לנצל את ההזדמנות ולקרוא לאזרחי ישראל לתמוך בליכוד בראשות בנימין נתניהו בבחירות הקרובות".

כחלון מתכוון לפרוש לטובת תוכנית לימודים בחו"ל אליה נרשם.

עם זאת, גורמים רבים במפה הפוליטית, ובעיקר מהליכוד, צפויים להמשיך להפעיל על כחלון לחצים כבדים כדי שיחזור בו. בכירים בליכוד, ובהם גם אנשיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לוחמים עליו לרוץ במסגרת הליכוד-ביתנו, או לפחות לסייע לליכוד במערכת הבחירות.

ח"כ דני דנון מהליכוד, אמר: "השר משה כחלון הוא ליכודניק אמיתי. הפעילות שלו למען ארץ ישראל ויהודה ושומרון היא חלק מה-DNA הליכודי. הפעילות החברתית שלו למען השכבות החלשות היא חלק מה-DNA הליכודי, ואני מברך על הישארותו בנבחרת המנצחת של הליכוד. כמי שגדל בליכוד, מאמין בארץ ישראל, ומאמין בעם ישראל, אני יודע להגיד בצורה ברורה - הבית של משה כחלון היה ונשאר הליכוד".
כחלון פרישה פסק זמן פוליטיקה לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד