כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

על רקע לאומני: כתבי אישום נגד יהודים

שני קטינים יהודים השחיתו במזיד כלי רכב פלסטינים • במשטרה מדגישים: מדובר במקרה נדיר שבו מוגש כתב אישום נגד יהודים המבצעים פשיעה על רקע לאומני

צילום: משטרת ש"י
צילום: משטרת ש"י

מזה מספר חודשיים התנהלה בימ"ר מחוז ש"י של המשטרה חקירה מאומצת כנגד עבריינים המבצעים פשיעה על רקע אידיאולוגי. ביום חמישי 1.11.2012 הוגשו כתבי אישום חמורים כנגד שני נערים בחשד להיזק בזדון בנסיבות מחמירות, השחתת פני מקרקעין ופרסום הסתה לגזענות.

בתאריך 21.10.2012 נעצרו שני קטינים החשודים בחבלה במזיד לכלי רכב השייכים לפלסטינים והשחתת פני מקרקעין, למחרת מעצרם הוארך עד לתאריך 25.10.2012 ובתאריך זה שוחררו למעצר בית עד החלטה אחרת.

השניים חשודים כי במהלך חודש יוני בתאריך 25.6.2012 נקבו צמיגים של שני רכבים של פלס' שחנו בצומת גוש עציון ועל רכב שלישי הודבקו מדבקות "נקמה בערבים", מצלמות האבטחה שבמקום תיעדו שני קטינים.

כמו כן חשודים השניים כי בתאריך 28.6.2012 נקבו צמיגים של טרקטור בבעלות של ערבי ישראלי ברחוב חיל ההנדסה בי-ם, מצלמות האבטחה תיעדו שני קטינים הזהים בחזותם לחשודים מגוש עציון.
במהלך החקירות שבוצעו הודה אחד הנערים כי יחד עם החשוד השני ביצע את שני האירועים שיוחסו להם עוד הוסיף כי יחד איתו ניקבו את צמיגיהן של שלוש מכוניות נוספות של ערבים באזור הכותל ובשני מקרים שונים ריססו על מאפיה בעיר העתיקה את הכתובת "מוות לערבים".

במשטרה מדגישים כי מדובר באחד המקרים הבודדים בהם מוגש כתבי אישום כנגד מבצעי פשיעה על רקע לאומני במגזר היהודי.

במסגרת יעד המשטרה ללחימה בפשיעה והגדלת סיכוי העבריין להיתפס, המשטרה אינה חוסכת מאמצים בפענוחן של עבירות אלימות והבאתם של עברייני אלימות לדין.





כתב אישום לאומני גוש עציון קטינים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד