י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מנחם טוקר חזר לשדר - והעיף את המאזינים לשמיים

מנחם טוקר חזר ל'קול חי': שידר לראשונה את תוכניתו היומית 'זמן אוויר' • 500 שיחות נכנסו בו-זמנית - ומערכת הטלפונים קרסה • שני מאזינים התעופפו לשמיים

מנחם טוקר חזר לשדר - והעיף את המאזינים לשמיים



השדרן מנחם טוקר חזר לרדיו 'קול חי' ושבר שיאי האזנה: תוכניתו החדשה 'זמן אוויר', המשודרת ברדיו 'קול חי' מידי יום בשעה 14:00, עלתה היום (א') בפעם הראשונה. במהלך התוכנית, הבטיח טוקר למאזיניו כי כל מי שיעלה לשידור ויאמר את המשפט "לשון הרע לא מדבר אלי" - יקבל 100 ₪ במזומן.

כתוצאה מכך, הגיעו לאולפן הרדיו מעל 500 שיחות בו-זמנית, אשר גרמו לקריסת מערכות השרתים וקווי הטלפון של המערכת. בסך הכל, במהלך התוכנית, הגיעו כ-10,000 שיחות טלפון לאולפן.

אך המאזינים לא יצאו נפסדים, ובמהלך התוכנית חולקו אלפי שקלים למאזינים.



בנוסף הזמין טוקר את המאזינים להגיע לאולפן הרדיו ולקבל פרס גדול במיוחד. שני המאזינים הראשונים שהגיעו גילו, כי ממתין להם רכב עם נהג צמוד, ובליווי כתב רדיו 'קול חי' הם נסעו בשעת השידור אל מטוס פרטי שהמתין במיוחד עבורם - וערך להם טיסה פרטית בשמי הארץ. לאורך כל הטיסה צמד המאזינים והטייס היו בקשר עם התכנית.

מנחם טוקר: "התרגשתי לפתוח את התוכנית החדשה 'זמן אויר', ואני שמח שהמאזינים הצטרפו. בעקבות ההצלחה אנחנו מבטיחים פרויקט ענק שטרם התקיים ברדיו הישראלי. משהו גרנדיוזי שלא היה ולא יהיה".

המאזינים שהגיעו לאולפן - ועפו לשמיים:









מנחם טוקר זמן אויר טיסה חינם טיסה פרטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד