כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

בעקבות הסופה: כינוס השלוחים הועתק למנהטן

סופת ההוריקן 'סנדי' הציפה את האולם הענק בברוקלין בו התקיים כינוס השלוחים בשנים האחרונות • האירוע יועתק לשלושה אולמות במלון הילטון במנהטן

כינוס השלוחים. צילום: ארכיון
כינוס השלוחים. צילום: ארכיון

עוד נזק של סופת 'סנדי': מארגני 'כינוס השלוחים' העולמי של חב"ד, החליטו להעתיק את מיקומו של הבנקט המרכזי מברוקלין למנהטן.

לפני מספר ימים עדיין חשבו מארגני הכינוס כי יצליחו לעמוד בלוח הזמנים להכשרת האולם בטרקלין השייט של ברוקלין, שהוצף. אך בעלי המקום הודיעו, כי המאמצים והמשאבים מופנים לאלו שניזוקו מהסופה ונזקקים לעזרה מיידית. בעקבות כך, יועתק הבנקט לשלושה אולמות במלון הילטון במנהטן.

הבוקר (א') שיגר ראש מערך השלוחים של חב"ד, הרב משה קוטלרסקי, איגרת לשלוחים, בה התייחס גם להעתקת המיקום: "למרות האתגרים שנערמו בפנינו בעקבות סופת ההוריקן שפקדה את ניו יורק בליל שלישי האחרון", כתב, "אנו עושים כל שבידינו כדי להבטיח שהתוכנייה המלאה, כולל כל המושבים והסדנאות יתקיימו כמתוכנן, ובעז"ה יהיה זה כינוס מרומם ומוצלח.

"בערב שבת קבלנו את ההודעה של בעלי המקום, שיהיה זה בלתי אפשרי לקיים את האירוע במקום, במלוא ההבנה. ההסבר לכך הוא, שמאמצי השיקום הממשלתיים והעירוניים מופנים עתה בעדיפות עליונה לאלו הזקוקים לכך באופן מיידי, וכל המשאבים מיועדים עבור אלו הזקוקים לכך כולל שירות חירום רפואי ועירוני מתאים, בסטטן איילנד, רד הוק, ובאיזורים הסמוכים.

"לאחר בדיקה מהירה של האלטרנטיבות העומדות לפנינו, בפרק זמן כה קצר, תוך שאנו מבטיחים כי לכל המשתתפים יהיה מקום ברווח, הוחלט לקיים את אירוע ה'באנקעט' במלון הילטון במרכז מנהטן, שם נמצא האולם הגדול והרחב ביותר בכל רחבי העיר ניו יורק.

"אולם האירועים המרכזי, יחד עם שני אולמות סמוכים, יכילו בתוכם בעז"ה ביום ראשון כ"ו מרחשוון הבעל"ט, בנוחיות מקסימלית – 4600 שלוחים יחד עם אורחיהם הנכבדים. מסכים רבים שיעבירו את האירוע בשידור חי, יפוזרו בשלושת האולמות בשווה, כך שכל משתתף יהיה חלק בלתי נפרד מהחוויה של הערב הגדול והמיוחד. כמו כן, מהלך התוכנית עצמה על חלקיה השונים (הנאומים, המצגות וכדו') תתקיים חלקה באולם הגדול וחלקה גם באולמות המשניים".
חבד כינוס השלוחים סנדי מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד