כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בידיים של אגד • עומס ומכות בדרך ממירון

נוסע ששבת במירון הזמין כרטיסים מראש בחברת אגד • הוא נאלץ להמתין זמן רב לאוטובוס, וגילה שעל כל מקום פנוי התנהל עימות אלים • "יצא לי כל הטעם של השבת"

אגד. צילום: יעקב נחומי
אגד. צילום: יעקב נחומי

מתברר שלא תמיד כדאי להזמין כרטיסים מראש בחברת אגד, כך למד על בשרו תושב בני ברק שיצא לנפוש בשבת האחרונה יחד עם רעייתו וארבעת ילדיו במירון.

כדי למנוע עיכובים במוצאי שבת, הזמין הנוסע כבר ביום חמישי, כרטיסי נסיעה ממירון לבני-ברק באמצעות חברת 'אגד'. אך כשהגיע לתחנה נאלץ להמתין זמן רב יותר מאשר אלו שרכשו כרטיסים במקום.

הנוסע, יוסי ויזל סיפר על השתלשלות הדברים בשיחה עם 'בחדרי חרדים':

"הגענו, בצאת השבת, בשעה 19:30 לתחנה וניגשתי להוציא את הכרטיסים על פי מספר ההזמנה בנקודת ההנפקה. האוטובוס היה אמור לצאת בעוד 10 דקות וניגשתי לאחד הפקחים מטעם החברה ושאלתי אותו היכן אני אמור להמתין כדי לעלות על האוטובוס והוא השיב לי, "תחכה כאן, יגיע האוטובוס ותעלה עליו בצורה מסודרת".

ויזל המתין לאוטובוס הראשון, "אנשים החלו בדחיפות. המהומה הייתה גדולה, ולא הייתה לי אפשרות לעלות עליו", הוא משחזר. "עברו עוד 3 או 4 אוטובוסים וכך גם השעה הפכה להיות מאוחרת יותר ויותר. הפקח המשיך לומר לי, אתה לא תישאר כאן, הכל יהיה בסדר, במידת הצורך אני ייקח אותך ברכבי".

לקראת השעה 20:30, פקעה סבלנותו של ויזל, "הרוחות במירון נושבות, מזג האוויר אינו קל כשאתה ממתין שעה ארוכה לאוטובוס יחד עם הילדים שלך שחלקם נרדמו על המדרכה וחלקם האחר על המזוודות".

אז לדבריו, הגיע אוטובוס ובין הנוסעים התפתחה מהומה גדולה, "נוסעים שעלו עליו החלו ללכת מכות מין אחד לשני כשהם רבים על מקום בודד באוטובוס, בלי להגזים, מזל שלא היה צריך להזמין אמבולנס כדי לפנות את אחד הנוסעים לבית החולים".

רק סמוך לשעה 21:00, אחרי המתנה מורטת עצבים עלה ויזל יחד עם משפחתו על האוטובוס, "איני מבין מדוע אדם שמזמין כרטיסים כבר ביום חמישי אינו יכול לקבל את הפריבילגיה ונאלץ להידחף ולהלחם על המקום שלו. חבל מאד שבויכוח על מקום באוטובוס כל הטעם הטוב של השבת פשוט מתבזבז לך".

ויזל סיפר כי פנה למספר עסקנים בחברת אגד, ביניהם יצחק רודיך - אך לא קיבל תגובה.

יצחק רודיך, דובר חברת 'אגד' במגזר החרדי הגיב ל'בחדרי חרדים': "במוצאי שבת פנה
אליי המתלונן בשעה מאוחרת. ביקשתי ממנו שיעביר לי את התלונה בכתב, כדי שאוכל לטפל בה לעומק. עד כה לא קיבלתי ממנו את התלונה וברגע שנקבלה, נבצע חקירה של המקרה באופן יסודי".

"המהלך של הזמנת הכרטיסים מראש בחברה, עד כה הועיל לציבור הנוסעים החרדי", הוסיף.
אגד כרטיס אוטובוס יצחק רודיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד