י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בקרוב בישראל: פיאט כרומה

פיאט רוצה להגדיל את נוכחותה בארץ ואחרי הרחבת היצע ה-500 מגיע תורה של דגם הכרומה: רכב במבנה סטיישן ייחודי עם מנוע ה-2,200 סמ"ק ו-147 כ"ס

פיאט כרומה
פיאט כרומה

מסתבר כי ההוזלה והרחבת מבחר דגמי פיאט 500 המגיעים ארצה, אינו מהלך מקרי או נקודתי עבור סמל"ת, היבואנית, אלא תחילתה של תנופה חדשה עבור פיאט ישראל בכלל. השאיפה שם היא להרחיב באופן משמעותי את היצע המכוניות הפרטיות של היצרן האיטלקי ולהחזיר את פיאט לתודעה הציבורית. זו הסיבה, שכבר בימים הקרובים יחל מסע פרסומי גדול ל-500 עם צפי מכירה של כמה מאות מכונית בחודשים הקרובים.

אך לא באנו לספר על ה-500, אלא על כך שכבר בשבועות הקרובים עשויה להגיע לישראל הכרומה. מכונית הדגל של פיאט, אשר מבוססת על האופל ווקטרה, תגיע לארץ עם תג מחיר תחרותי, כאשר הכוונה להעמידה היישר מול מובילות הקבוצה כמו מאזדה6 ופורד מונדיאו.

הכרומה נסמכת על בסיס הגלגלים של הווקטרה היוצאת (270 ס"מ), אך היא מציעה מבנה סטיישן ייחודי למדי בקטגוריה. המכונית מצוידת במנוע ה-2.2 ליטר (147 כ"ס) המוכר של ג'נרל מוטורס ובניגוד לרוב ההיצע של פיאט, לכרומה דווקא יש תיבה אוטומטית אמיתית עם חמישה הילוכים (שוב, כמו זו שהכרנו בווקטרה).

בסמל"ת מעדיפים שלא לנדב פרטים נוספים אודות המכונית ומסתפקים באומרם כי הכרומה תגיע לישראל בגרסה מצוידת למדי.

כאשר הוצגה הכרומה ב-2005 נעשה ניסיון להביאה ארצה והיא אפילו שכנה מספר שבועות באולם התצוגה של פיאט. ואולם מחיר יקר מדי אז, מנע את תחילת שיווקה בישראל. כעת נראה שהמצב השתנה ופיאט מנסה לחזור לפלח מימנו נעדה מאז ימי ה-132 והארג'נטה משנות השמונים. מיותר לציין כי ברור שהרחבת המבחר של פיאט בישראל לא יסתיים בדגם הזה, אלא יגיע גם לפלחים נוספים מהם נעדר המותג.

קישורים:
לקבלת מגזין אוטו חינם
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד