י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'בזק' השיקה את מהירות הגלישה הגבוהה בישראל: 15 מגה

הכריזה על המהלך במסיבת עיתונים חגיגית. אבי גבאי, מנכ"ל בזק: "זוהי תחילתה של מהפיכה במהירויות הגלישה, ואנחנו גאים להוביל את ישראל לעידן האינטרנט האולטרה מהיר" • וידאו לצפיה

'בזק' השיקה את מהירות הגלישה הגבוהה בישראל: 15 מגה




'בזק' משיקה היום (ד) את חבילת המהירויות הראשונה בעולם ה–NGN. מדובר בקצבים המהירים ביותר בישראל – 10 ו-15 מגה. זהו המהלך הראשון של בזק, המבוסס על רשת ה-NGN, רשת התקשורת המתקדמת בישראל. בעקבות ההשקה אמר מנכ"ל בזק, אבי גבאי: "זוהי תחילתה של מהפיכה במהירויות הגלישה, ואנחנו גאים להוביל את ישראל לעידן האינטרנט האולטרה מהיר".

בזק תמחרה את מהירויות הגלישה החדשות ברשת ה-NGN באופן אטרקטיבי, במטרה לעודד את לקוחות החברה להתחבר למהירויות גבוהות. התמחור החדש זהה למחיר של המהירויות הגבוהות ביותר שהיו זמינות עד כה. לקוח שירצה להתחבר למהירות גלישה של 10 מגה ישלם 100 שקל ולקוח שירצה להתחבר למהירות גלישה של 15 מגה ישלם 130 שקל, מחיר זהה למהירויות 5-8 שהציעה בזק עד היום בהתאמה.

מדובר במהלך השיווקי הראשון של בזק בעולם ה-NGN, כשבזק ממשיכה כל העת לפרוס בקצב שיא את תשתית ה-NGN בישראל, ומבטיחה להגביר בהדרגה את קצבי הגלישה, בהתאם לצרכי הלקוחות. אלו המהירויות הראשונות ממגוון מהירויות הגלישה הגבוהות שיושקו בעתיד במסגרת מהפכת ה-NGN.

במקביל, בזק מכריזה גם על מהפיכה בתחום ה-Upload, וקובעת סטנדרט חדש בתחום. מעתה, כל לקוחות ה-NGN של בזק ייהנו מקצב העלאת נתונים גבוה במיוחד של 20% מקצב הגלישה היורד ועד ל-800 KB. כזכור, גם בתחום ה-Upload, בזק פרצה דרך בכך שקבעה לפני כשלוש שנים שקצב הגלישה העולה יעמוד בכל חבילות הגלישה על לפחות 10% מקצב הגלישה היורד.

היום בזק מכפילה את הקצב למרבית הגולשים ברשת ה-NGN וכל זאת ללא צורך לשדרג את מהירות הגלישה. השדרוג יהיה באופן אוטומטי לכל אותם לקוחות וללא תוספת תשלום.

המטרה המרכזית של בזק בתמחור מהירויות הגלישה במחיר אטרקטיבי במיוחד, היא להפוך את מהירות ה-10 מגה לסטנדרט החדש בישראל ולמהירות המובילה מבחינת נתח השוק וכמות הלקוחות המחוברים אליה. במקביל, בזק תציע כמובן גם מהירויות גבוהות בהרבה למי שיחפוץ בכך. נכון להיום, הסטנדרט בכל הקשור לרוחב פס ומהירות גלישה עומד בבזק על ממוצע של כ-2.5 מגה.

בתוך כך, עדכנה בזק את אתר האינטרנט של החברה והוסיפה ממשק חדש, אשר יאפשר ללקוחות החברה לבדוק האם הם מחוברים כבר לרשת החדשה והאם יש באפשרותם לגלוש במהירויות הגבוהות החדשות שמאפשרת רשת ה-NGN. על כל לקוח שיהיה מעוניין לברר זאת, להקליד את מספר הטלפון שלו במקום הרלוונטי ומיד תתקבל התשובה.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק הוסיף: "בזק הופכת את הקצבים המהירים לסטנדרט בישראל, במחירים שוברי שוק, זאת במטרה לאפשר לכולם לגלוש במהירויות גבוהות. עם רשת ה-NGN החדשה לקוחות בזק יקבלו יותר, אך לא ישלמו על כך מחיר גבוה יותר. אני קורא לכל ספקיות האינטרנט ללכת בעקבות בזק, להתאים את עצמן לעולם המשתנה, ולהציע מהירויות גלישה גבוהות במיוחד".

כזכור, לפני כשנה החלה בזק בפריסת רשת התקשורת של הדור הבא, רשת ה-NGN וכבר היום כ-100 אלף לקוחות החברה בכל רחבי הארץ מחוברים אליה. השימוש בקצבי הגלישה הגבוהים הופך להמוני ומשרת יותר ויותר לקוחות לגלישה מהירה באינטרנט, להורדת קבצים, משחקים כבדים ואיכותיים ולגלישה בו זמנית ממספר מחשבים בבית. רשת ה-NGN תוכל לספק מענה לצרכים המתפתחים של הלקוחות בישראל ותאפשר שירותים חדשים וחווית לקוח חסרת תקדים, הן בתחום האינטרנט, אך גם בעולם הטלפוניה המתקדמת. מדובר בקפיצה אדירה ברוחב הפס (download), הגדלת מהירות העלאת תכנים (upload), שדרוג חווית הגיימינג ומגוון שירותים נוספים.

רשת ה-NGN, שפורסת בזק תספק אינטרנט אולטרה מהיר ושירותי טלפוניה מתקדמים ביותר. הרשת מבוססת על מאות אלפי קילומטר של סיבים אופטיים ותפעל באופן מלא בפרוטוקול תקשורת IP.

הרשת החדשה שתספק גלישה במהירות על עד 50 מגה, תאפשר אספקת שירותים מתקדמים לצרכן, אך גם תקדם תחומים רבים בכלכלה הישראלית, מעצם היכולת לנצלה לשיפור שירות והגדלת תפוקות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד