ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הבית היהודי: אורלב מתנצל על כרוז מזויף

זיפוים בקרב על יו"ר 'הבית היהודי' • כרזה נגד המועמד נפתלי בנט, שוגרה לתיבות מייל, כביכול בשם תנועת 'ישראל שלי' • זבולון אורלב: "טעות"

הודה במעשה. אורלב. צילום: ארכיון
הודה במעשה. אורלב. צילום: ארכיון

מסמכים מזויפים אינם מנת חלקה של 'יהדות התורה' בלבד: אמש שוגרה אל תיבות מייל של רבים כרזה המציגה כביכול דברים אותם אמר המועמד לראשות 'הבית היהודי', נפתלי בנט, ל'מעריב'. בין דבריו המצוטטים בכרזה הייתה אמירה לפיה "לבני טובה יותר מביבי".

הכרזה שוגרה בשם תנועת 'ישראל שלי' ובתחתיתה מסקנה לפיה "המפד"ל עם בנט רחוקה ממוקדי השפעה", וכי "המפד"ל עם בנט תלך לחמש שנים של אופוזיציה".

עד מהרה התברר כי להד"ם, וכי תנועת 'ישראל שלי' ממש לא זו ששיגרה את ההודעה. "היום הפיץ גורם עלום מייל מכפיש נגד המועמד לראשות הבית היהודי נפתלי בנט, שכביכול נשלח על ידי תנועת 'ישראל שלי'. זהו זיוף מוחלט וחצוף מצד גורם אינטרסנטי העושה שימוש פסול וראוי לכל גינוי בשמה ובמוניטין של 'ישראל שלי'. תנועת ישראל שלי אינה מעורבת בענייניה הפנימיים של שום מפלגה", שוגרה ההודעה, הפעם מטעם התנועה עצמה.

הבוקר מתברר כי מטהו של המתחרה למועמדות לראשות המפלגה, זבולון אורלב, הוא שעמד מאחורי הכרוז המזויף, וכי גורמים במטה אחראים על עיצוב המודעות שנכללו בהודעת הדוא"ל שפורסמה, כמו גם על הפצת הדוא"ל לכל מתפקדי 'הבית היהודי'.

בתגובה לאתר 'כיפה' - האתר שחשף את השערורייה - הודה ח"כ אורלב במעשה וטען, כי מדובר בטעות. זו אינה דרכו, הבהיר, וסיפר כי ביקש מאנשיו להימנע משימוש בשמות של גופים שאינם קשורים באופן ישיר למטה הבחירות שלו. "אני מצפה גם מבנט לוודא שאנשי מטהו לא יוציאו הודעות שיקריות ואני מקווה שהודעות הסמסים שיצאו אתמול לאלפי המתפקדים על פרישתי מהמרוץ לא נעשו על ידי אנשיו", מסר אורלב.

"זו אינה דרכה של הציונות הדתית. במפלגה כיבדו את דרכו הפוליטית של אורלב עד היום, אך גם אם הוא מרגיש מצוקה, מי שמתיימר לומר שיש לו נסיון חייב לשלוט בעצמו ולא לעשות מעשים שחוקיותם בעייתית, בלשון המעטה", מסר גורם בלתי רשמי במפלגה.
הבית היהודי מפד''ל זבולון ארלב נפתלי בנט זיופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד