י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ביתר עילית: תושבי גבעה B צמאו שעות למים

מאז שעות הבוקר, אז פגע פועל בצינור המים הראשי לשכונה, נאלצו תושבי גבעה B בביתר עילית להסתדר ללא מים • העירייה פיזרה מיכליות מים ברחבי הגבעה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

במשך שעות ארוכות נאלצו אלפי תושבי גבעת B בביתר עילית להתמודד עם תקלה משמעותית באספקת המים.

בשעות הבוקר, במהלך עבודות שבוצעו ברחוב קדושת לוי בעיר, התפוצץ צינור המים הראשי - ככל הנראה מטעות של פועל. בעקבות כך, מאז שעות הצהריים, המים לא הגיעו לברזיהם של התושבים בגבעה.

"לא הייתה אפשרות לבשל, לקלח את הילדים לקראת הערב, או כל פעולה אחרת שנעשית באמצעות המים", מספר תושב רחוב ישמח ישראל בגבעה בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. מאיר, תושב נוסף בעיר, מספר ל'בחדרי חרדים' כי בשבוע האחרון ביצעו חברת חשמל עבודות תשתית בקרן הרחובות הר"ן וקדושת לוי, שם נמצא צינור המוביל מים לכל גבעה B.

מאוחר יותר, לטובת התושבים, פיזרה העירייה מיכליות מים ברחבי הגבעה.

התקלה החלה סמוך לשעה 15:40, אז החלו להגיע אלפי קריאות טלפוניות למוקד העירייה, והמוקד תוגבר במוקדנים נוספים. רק סמוך לשעה 19:00 חזר המים לרוב תושבי הגבעה,

אך גם נכון לשעה 20:00 - בחלק העליון של רחוב קדושת לוי וברחוב הר"ן עדיין אין מים בבתים.

לטענת התושבים, מוקדי חלוקת המים לא היו מחושבים דיים, בסמוך לוילות ברחוב חב"ד פינת מעזריטש - הוצבה מיכלית מים. לעומת זאת, ברחוב קדושת לוי, בו מתגוררים לפחות 500 משפחות, לא הוצבה כלל מיכלית מים.

לטענת העירייה אספקת המים חזרה לבתיהם של התושבים בכל האזור מלבד הרחוב בו אירעה התקלה, "יש זרימת מים חלשה מאד", סיפר התושב שמתגורר ברחוב אחר מזה שאירעה בו התקלה. "אי אפשר לומר שהתקלה תוקנה לגמרי", הוא מוסיף.

עוד הוסיפו בעירייה: "צוות של חברת מקורות ומחלקת שפ"ע והנדסה של העירייה פועל לתיקון התקלה. להערכתנו תחודש אספקת המים גם ברחוב בו אירעה התקלה במהלך הערב".
מים ביתר עילית עירייה תקלה פועל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד