כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

סקרי הרגע האחרון בארה"ב: רומני 49%, אובמה 48%

המועמד הרפובליקני מוביל בסקרי הרגע האחרון: פחות מיממה לבחירות זוכה מיט רומני ב-49%, לעומת 48% לנשיא המכהן ברק אובמה • מאמץ אחרון לגייס מצביעים

מיט רומני. צילום: פלאש 90
מיט רומני. צילום: פלאש 90

פחות מיממה נותרה עד לפתיחתן של הבחירות בארצות הברית, ודומה כי המועמד הרפובליקני, מיט רומני, יכול לשאוב עידוד מסקרי הרגע האחרון: סקר של מכון 'ראסמוסן' שמתפרסם היום (ב) מעניק לו 49% מול 48% לנשיא המכהן, ברק אובמה.

ממצאי הסקר עדיין נמצאים בטווח טעות הדגימה. רוב הסקרים בימים האחרונים מציגים שוויון בין המועמדים. כך למשל, לפי סקר CNN האחרון שפורסם, יש תיקו 49%.

בעצרת בחירות שערך הערב בוויסקונסין, התייחס נשיא ארצות הברית ברק אובמה להישגיו בתחום הביטחוני: "המלחמה בעיראק הסתיימה, המלחמה באפגניסטן מגיעה לסופה ובן לאדן מת", אמר הנשיא בהתלהבות. "אנחנו מתקדמים, אבל יש לנו עוד הרבה מאוד עבודה. אבל אם לא היינו פועלים, היינו עדיין תקועים בשיחים (של בוש). המאבק שלנו נמשך.

"ויסקונסין, מחר את מחליטה לא רק בין שני מנהיגים, שתי מפלגות", פנה אובמה לנוכחים. "מחר את מצביעה על השקפת עולם. אני חושב שלכולם צריך להיות סיכוי. שלכל אחד יהיה ביטוח בריאות, שכולם יהיו מוגנים, שהילדים שלנו יהיו מוגנים ויזכו לחינוך טוב יותר".

רומני לעומתו, קיים הערב עצרת בחירות בעיר לינצ'בורג בוירג'יניה. "תוציאו את כל מי שיכול להצביע מחר", אמר רומני לבוחרים. "מחר אנחנו מתחילים לצעוד ליום חדש. ברק אובמה הבטיח שינוי - אבל לא סיפק אותו. אני יודע איך עושים שינוי, כבר שיניתי הרבה מאוד דברים".

"כשאני אהיה נשיא - אני לא אבלה את זמני בהטחות אישומים נגד הממשל הקודם", המשיך רומני. "אני מביט קדימה, לא אחורה. אם הנשיא ייבחר מחדש - הוא לא יצליח לעבוד עם אנשים מהקונגרס. הוא לא מדבר איתם. אני צריך את התמיכה שלכם. אנחנו עומדים לנצח עם וירג'יניה".
ארצות הברית מיט רומני ברק אובמה בחירות ויסקונסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד