י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כך בוחרים ארון חדש לבגדים • טיפים

איך מסדרים את ארונות הילדים בצורה הטובה ביותר? • מה צריך לקחת בחשבון כשקונים ארון חדש? • ניצן הורוביץ, המעצב הראשי של רשת 'רהיטי דורון', מעניק טיפים

צילומים: מנחם עוז
צילומים: מנחם עוז

אם אתן כבר לא מצליחות למצוא שום דבר בארון הבגדים של ילדיכם בגלל הבלגאן, בגדי הקיץ והחורף כבר התבלגנו להם יחדיו, הגיע הזמן לקחת כמה דקות או שעות ולסדר אותו.

ניצן הורוביץ, המעצב הראשי של רשת רהיטי דורון מסביר לכם כיצד לבחור ארון שיתאים לצרכיו של ילדיכם, מהם כללי הבטיחות שיש לשים אליהם לב וכיצד לעשות זאת.

1. מידות: לפי שבוחרים את הצבעים והגימורים של הארון, יש לוודא שהחדר יוכל להכיל אותו ועדיין ישאר מקום לשאר הפריטים כך שתתאפשר פעילות נוספת בחלל . לפני רכישת הארון יש למדוד את החלל שבו יונח הארון ולרכוש ארון שאינו חורג ממידות אלו.

2. התאמת צבעים וצורה: התאימו את הארון לעיצוב הקיים של החדר או לקונספט העיצובי הנדרש שבו. נסו לבחור ארון שתואם בצבעיו וצורתו לשאר הצבעים שבחדר וזאת על מנת שהארון יתרום להרמוניה השוררת בו.

3. סוג הארון: קחו בחשבון שלאורך השנים צרכיו של הילד השתנו מה שישפיע על צורות האחסון אף ייתכן שהארון ישמש יותר מילד אחד. מסיבה זו, כדאי לבחור ארון בגדים רחב יחסית, לא פחות מ-3 דלתות ועדיף יותר וכזה שיכלול בתוכו סידור פנימי נכון בהתאם להעדפותיכם, לרבות מקום לתליית הבגדים או מגירות. ניתן ורצוי להוסיף לארון בחלק התחתון מגירות לאחסון חפצים נגישים עבור הילד.

4. חדרי ילדים : מלבד העיצוב, חשבו על נוחות: אם הילד כבר עצמאי, חשוב שיהיה לו נוח לפתוח את הדלתות, ולבחור סגירה שאינה בטריקה - כך שהוא אינו יכול בטעות לסגור את הדלת על אצבעותיו שלו או של אחיו הקטן. אם תאחסנו שם גם צעצועים, כדאי לחשוב על מדפים תחתוניים גדולים יחסית, לשליפה מהירה - ולמנוע טיפוס של הילד על המדפים עצמם. יציבות הארון חשובה כאן כפליים, מאותה סיבה. כדאי לחשוב על חומרים שקל לנקות אותם, דוגמת הפורמייקה או מלמין , ועדיף להימנע מחומרים שבירים, כמו למשל זכוכית.
ארונות חורף רהיטי דורון ניצן הורוביץ בגדי חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד