כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מיישר קו עם אובמה • ביבי: "מצפה לעבוד יחד"

נתניהו הורה לשרי הליכוד, דוברי השרים, ולחברי הכנסת של המפלגה, לא להתבטא על בחירת אובמה, בלי תיאום מראש עם לשכתו • בלשכת נתניהו חוששים מהתבטאויות בלתי זהירות

מיישר קו עם אובמה • ביבי: "מצפה לעבוד יחד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ד) בצהריים עם שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו.

בפגישה אמר ראש הממשלה: "אני מבקש לברך את הנשיא אובמה על בחירתו מחדש. אני חושב שארצות הברית הוכיחה שוב למה היא הדמוקרטיה הגדולה ביותר בעולם. היחסים הביטחוניים בין ארצות הברית וישראל איתנים כסלע. אני מצפה לעבוד יחד עם הנשיא אובמה במטרה להמשיך ולחזק את הקשרים הללו ולקדם את היעד של שלום וביטחון. אני מבקש לברך בשם העם בישראל את הנשיא, הגברת הראשונה, סגן הנשיא והגברת ביידן, משפחותיהם והעם האמריקני".

השגריר שפירו אמר: "תודה לך אדוני ראש הממשלה, בשם הנשיא, סגן הנשיא והעם האמריקני, תודה לך על ברכותייך. האמריקנים גאים מאוד בשיטה שלנו, בערכים הדמוקרטיים ובבחירות החופשיות שלנו. כמובן שהישראלים שותפים לאותם ערכים. הנשיא נהנה משיתוף פעולה ביטחוני קרוב איתך ועם ממשלתך במהלך כהונתו הראשונה, ואנו מצפים להמשיך זאת במהלך הכהונה השנייה".

כחלק ממהלך 'יישור הקו' הורה נתניהו לשרי הליכוד, דוברי השרים, ולחברי הכנסת של המפלגה, שלא להתבטא בנושא בחירת אובמה בלי תיאום מראש עם לשכת נתניהו.

נראה, כי בלשכה חוששים מהתבטאויות בלתי זהירות, העלולות להוסיף עוד ממד של קור ליחסים הצוננים גם כך בין שני המנהיגים.
בנימין נתניהו ברק אובמה דן שפירו ישראל ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד