י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"אליהו מבית הקברות" נפצע אנוש בתאונת-דרכים

אליהו הקברן, דמות מוכרת וססגונית באשדוד, צעד לתפילת ערבית ונפגע אנושות בתאונה • בנו: "בבקשה, תתפללו על אבא שלי שייצא ממצבו הקשה" • אליהו בן אסתר לרפואה שלמה

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90

תאונת-דרכים קשה באשדוד: סמוך לשעה 17:30 בערב פגע רכב חולף בהולך רגל שחצה את הכביש שלא במעבר חצייה ברחוב הראשונים ברובע א'. הולך הרגל, בן 72, נפגע באורח אנוש.

חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה דרום', יחד עם צוותי מד"א, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה, כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים על-שם שיבא בתל השומר.

בוחני תנועה של משטרת לכיש הגיעו למקום לבדוק את נסיבות התאונה. נהגת הרכב הפוגע נחקרה, מסרה את גירסתה - ושוחררה.

אברהם פורגס, מתנדב 'איחוד הצלה דרום', סיפר ל'בחדרי חרדים', כי הנפגע הוא איש מוערך מאוד בעיר: "כל אשדודי מכיר את אליהו מבית הקברות. הוא צעד ככל הנראה לתפילת ערבית בבית כנסת סמוך. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, אבל מצבו הידרדר במהלך הפינוי לבית החולים. התבצעו בו פעולות החייאה ומצבו מוגדר אנוש.

"שנים רבות שאליהו שימש כקברן בבית הקברות, ואת כל-כולו השקיע שם. לאחרונה פרש לפנסיה. הוא היה דמות מוכרת וססגונית, אהוב מאוד על כל עובדי המועצה ותושבי העיר, שמחבבים אותו מאוד.

"בשבוע הבא תיערך אזכרה לרגל יום השנה לרעייתו ע"ה. אליהו, שיהיה בריא, כבר היה באמצע לארגן את האזכרה, ואני מתפלל ומקווה שיחזור לבריאותו האיתנה".

"בבקשה מכם, תתפללו על אבא שלי שיבריא", מבקש יעקב, בנו של הפצוע. "שייצא ממצבו הקשה. הוא קיבל הרבה מנות דם, והוכנס לחדר ניתוח".

העתירו בתפילה עבור אליהו בן אסתר לרפואה שלמה.
אשדוד קברן בית קברות פצוע אנוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד