כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ספרית חב"ד חשפה מסמך: הסטייפלר זצ"ל קנה אות

ספריית חב"ד מציגה בכינוס השלוחים העולמי בקראון הייטס תערוכה מיוחדת • בין המוצגים: רשימת רוכשי האותיות ב'ספר תורה של משיח' שיזם האדמו"ר הריי"צ זצ"ל

הסטייפלר, הריי"צ וכתב היד. עיבוד: שטועם נט
הסטייפלר, הריי"צ וכתב היד. עיבוד: שטועם נט

ספריית חב"ד מציגה מידי שנה בכינוס השלוחים העולמי, המתקיים בקראון הייטס, תערוכת מוצגים מאוצרות הספרייה, הנחשבת לספריה הפרטית היהדית הגדולה בעולם.

אתר חב"ד שטורעם.נט מדווח, כי בין האוצרות הרבים הנחשפים החל מהיום בפני השלוחים המגיעים מכל רחבי תבל, מוצגים פריטים הנוגעים לפרויקט שהחל האדמו"ר הריי"צ זי"ע בשנת תש"ב וסיים האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל בשנת תש"ל - 'ספר תורה של משיח'.

במסגרת הפרויקט, כל יהודי בעולם הוזמן לרכוש אות בספר התורה המיוחד. ברשימה המעניינת והמסווגת, המוגשת בכתב יד אותנטי שהיה למראה עיניו של האדמו"ר הריי"צ, נמצא שמו של הסטייפלר, הגאון רבי יעקב ישראל קנייבסקי זצ"ל. ברשימה מופיעים כל הפרטים, שמו ושם אביו ואמו, כשבסיום השורה מציינים את סכום התרומה, ואז בא התואר: "מחשובי בני ברק".

הסטייפלר נולד במשפחה של צאצאי חסידי טשרנוביל. הוא נקרא על שמו של האדמו"ר רבי יעקב ישראל מצ'רקס, בנו של רבי מרדכי מצ'רנוביל, וחתנו של האדמו"ר האמצעי מליובאויטש.

בנו הוא הגר"ח קנייבסקי.
סטייפלר קנייבסקי ספר תורה משיח חב''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד