י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אברכי לעלוב נאלצו לפרט: מחזיקים סמארטפון? מחשב?

האדמו"ר מלעלוב מכריז מלחמה נגד מכשירי הסמארטפון והאינטרנט • בכנס שנערך בנושא נדרשו האברכים לצורך פיקוח - למלא שאלון ולפרט בו את המכשירים הטכנולוגיים שברשותם

האדמו"ר מלעלוב. צילום: יעקב כהן
האדמו"ר מלעלוב. צילום: יעקב כהן



האדמו"ר מלעלוב מצטרף למלחמה נגד הסמאטפונים והאינטרנט. הערב (מוצ"ש) התקיים כנס התעוררות נגד המכשירים, בבית המדרש של החסידות ברחוב השומר בבני-ברק.

בכנס מילאו האברכים שאלון, באמצעותו מבקשים לבדוק אם יש להם מכשיר חכם, אינטרנט או מחשב בבית. ועדת רבנים שמינה האדמו"ר תעבור על הנתונים, כדי לפקח.

בערב שבת פרסם האדמו"ר מכתב בבתי המדרש של החסידות נגד המכשירים.

"הנה יצרו של אדם מתחדש עליו בכל יום", כתב האדמו"ר, "ומלחמת היצר וחיילותיו מתחדשות ומתגברות מיום ליום בתגבורת חדש בצוורת ואופנים שונים לא ראי זה כראי זה, גם תחבולות היצר ונסיונותיו המתחדשות בדורנו אנו, בכלים מכלים שונים וניסיונות גדולות אשר לא שערום אבותינו הנוגעים לנקודת היהדות. וידוע אמרם ז"ל על דור שבן דוד בא בעקבתא דמשיחא.

"ובוא מים עד נפש מנסיון דור האחרון אשר הגדיל והכביד, עד שחרדה אחזינו מתחבולותיו היום לרופף עמודי עולם להחדיר כלי מלחמתו ותכסיסיו גם בקרב בתי ישראל היראים ושלמים שהיו בתי ערי חומה בצורה עד הנה כנגדו.

"אי לכך זרזנו והמרצנו להקים ועדת רבנים מקרב מו"ץ דקהילתנו שליט"א ואסמוך ידי עליהם לברר וללבן בדרישה וחקירה כדי לעמוד על הדרך הטובה והישירה והמועילה לכל אחד ואחד בכללות ובפרטיות, ויהי נועם ה' עלינו לשמור טוהר מחנינו.

"ואת אחי אנוכי מבקש לקבל עליהם ועל כל ב"ב לשמור לעשות ולקיים את כל אשר יורו הרבנים שליט"א כדי שלא ליתן למשחית להתקרב ולבוא הביתה".



מכתב האדמו"ר: צילום: בחדרי חרדים


מכתב לעלוב פלאפונים חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד