כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"צא טמא" • פשקווילים בניו-יורק נגד אבוטבול

מודעות מחאה משמיצות הופצו בשכונות החרדיות של ברוקלין ומונסי נגד משה אבוטבול, ראש עיריית בית-שמש "הציונית" • ראש העיר עומד לנחות בניו-יורק ביום חמישי

משה אבוטבול. צילום: יעקב נחומי
משה אבוטבול. צילום: יעקב נחומי

גורמים קיצוניים בניו-יורק הפיצו היום (א) פשקווילים בשכונות החרדיות של ברוקלין ומונסי נגד ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, וקוראים לפעולות מחאה נגדו.

ראש עיריית בית שמש צפוי להגיע ביום חמישי הקרוב לביקור קצר בניו-יורק. אבוטבול ישתתף בחתונת חסידויות ויז'ניץ-ויז'ניץ מונסי.

ומה הסיבה להתקפה?

"אבוטבול אשר עומד בראש העירייה הציונית בעיר בית שמש", נכתב במודעות, "ידוע בהתלהבותו ובריקודיו יחד עם דגל הכפירה הציוני הטמא".

הוא מוזכר כ"אותו רשע, אשר מפורסם באכזריותו נגד כל הקדוש והיקר ואשר אך לפני כחודש הרס מערות קברי ישראל בעיר בית שמש". וגרוע מכך: "שלח את שלוחיו הטמאים" להוריד את שלטי הצניעות מהשכונות החרדיות בעיר.

לפי שעה לא ברור מי הגורם העומד מאחורי הניסיון לעורר מדנים נגד ראש העיר. יחסיו של ראש העיר עם ארגון 'אתרא קדישא', שחלק מפעיליו מתגוררים בארצות-הברית - הינם תקינים.

במאבקים על מתחמי הקברים בעירו בתקופה האחרונה, נכנע אבוטבול לתכתיבי הקיצונים בעיר והשתדל שלא להתעמת עימם. אך מתברר שהכניעה לא סייעה לו בהרבה.





בית שמש מונסי משה אבוטבול אתרא קדישא קברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד