ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

דוד דאור: עקבות בחול • להאזנה

הזמר והיוצר' דוד ד'אור בפרוייקט מיוחד ומרגש לקירוב לבבות. לשיר, 'עקבות בחול', צולם קליפ מרגש ומושקע במיוחד, שייצא בימים הקרובים לכל כלי התקשורת

עטיפת הסינגל
עטיפת הסינגל

דוד ד'אור, אחד הזמרים והיוצרים הישראלים הפופולאריים והמוערכים, שנחשב לשגריר לא פורמאלי של העם היהודי, במסגרת הופעותיו הרבות ברחבי תבל, הוציא בחודש אלול האחרון את "שירת רבים" - אלבום תפילות, פיוטים וזמירות מבית אבא, איתו הופיע במסגרת פסטיבל "וומאד" למוסיקת עולם של פיטר גבריאל, ואשר הפליא לרגש ולהפעים את כל הקהלים, הדתי והחילוני כאחד, וקצר ביקורות נלהבות מקצה אל קצה.

בתוך שלושה שבועות הגיע למעמד "אלבום זהב" [20.000 עותקים], וממשיך להפתיע.

והפעם: שיתוף פעולה מוסיקאלי מיוחד ומעניין עם היוצרים והמוסיקאים שמואל יונה ["יתגדל ויתקדש", "סופה", "מלאכים" ועוד] ואריק שחר ["פסגת העולם", "רוח וחול", "ד'ש חם" ועוד], במסגרת פרוייקט מיוחד ומרגש לקירוב לבבות בשיתוף ערוץ "הידברות" ובעידודו ובברכתו של הרב זמיר כהן.

"עקבות בחול" [במקור של חיים ישראל] הוא פרי שיתוף הפעולה הנדיר והמיוחד הזה, שמבטא רצון חזק להורדת המחיצות ולחיבור בין הקצוות השונים של העם ואל אבינו שבשמים, כפי שבא לידי ביטוי במילות השיר המרגשות: "ראיתי עקבות בחול שמובילות אליך... שמעתי איך הים מתפלל אליך ולא הכרתי אותך... ואתה לקחת אותי אל ביתך ולימדת אותי את שמך... חשבתי כל חיי שאני לפניך אך בעצם לא ידעתי שאני בידיך...".

לשיר צולם קליפ מרגש ומושקע במיוחד, שייצא בימים הקרובים לכל כלי התקשורת, בכדי להביא את המסר לכל הרבדים בעם ישראל.

האזנה מהנה!


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד