כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עוצמה לישראל • הכירו את הפלג החדש ב'איחוד הלאומי'

הח"כים אריה אלדד ומיכאל בן ארי הציגו את מפלגת 'עוצמה לישראל' במסגרתה יתמודדו לבחירות: "נתמקד בטיפול במסתננים ובערבים" • 'תקומה': "יום חג לשמאל"

עוצמה לישראל • הכירו את הפלג החדש ב'איחוד הלאומי'

לאחר שבועות של ניסיונות לאיחוי הקרעים, הפך הפילוג ב'איחוד הלאומי' לעובדה בשטח.

במסיבת עיתונאים, שנערכה במלון קראון פלאז'ה בירושלים, הציגו ח"כ אריה אלדד, יו"ר סיעו 'התקווה' וח"כ מיכאל בן ארי, יו"ר סיעת 'ארץ ישראל שלנו' את המפלגה החדשה איתה ירוצו לבחירות הקרובות – "עוצמה לישראל".

אלדד, שיעמוד בראשות המפלגה החדשה, אמר בכינוס כי "חברנו לתקומה חברו למפד"ל וזו זכותם, אנו באים עם רשימה חדשה שמביאה בשורה לעם ישראל כולו. מפלגה לא סקטוריאלית שמתעסקת בבעיות האמיתיות של עם ישראל".

לדברי ראשי המפלגה, סקרים אותם ערכו מבטיחים להם אחוז חסימה ואף יותר מכך. היעד, הם אומרים, הוא לא דווקא חב"די או ד"לי, "אנחנו בונים בעיקר על תושבי הפריפריות, תושבי הדרום, תושבי השכונות", כאשר הקמפיין שלהם יעסוק בעיקר בטיפול במסתננים (אותו החליטה ש"ס לזנוח בקמפיין הקרוב שלה) ובטיפול בערבים. "בלי חובות אין זכויות", היה הסלוגן אותו תלו מעל לשולחן המכובדים בכנס. מה שמזכיר במעט את קמפיין ישראל ביתנו, אלא שנראה שבעקבות האיחוד עם הליכוד היא תצטרך לזנוח אותו ותותיר את הזירה לטיפולה של 'עוצמה לישראל'.

"התפלגותם של חברינו והקמת מפלגה חדשה הינה יום חג לשמאל על אבדן עשרות אלפי קולות, וחזרה לימי אוסלו", הגיבו ב'תקומה'. הם הוסיפו כי פעלו כל העת לאיחוד השורות בציבור הדתי לאומי וצר להם "שחברינו שמתנגדים לאיחוד עם הבית היהודי לא למדו אף לקח מההיסטוריה של הפלגנות שהביאה לנו את קורבנות השלום״. הם לא מספרים כי אילו העניקו לבן ארי ולאלדד מקומות כבקשתם, היה האיחוד יוצא לדרך.
עוצמה לישראל בן ארי אלדד האיחוד הלאומי תקומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד