כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לאחר 4 שעות: ילדה בת 3 חולצה מרכב ללא פגע בבית וגן

ילדה בת שלוש מבית וגן בירושלים נשכחה ברכבו של שכן שהסיע אותה לגן - ונמצאה רק לאחר 4 שעות • בחסדי שמים, בשל מזג האוויר הקר לא אירע לילדה כל פגע

הרכב בו נשכח הילד חנוך בוימל ז"ל. צילום: חדשות 24
הרכב בו נשכח הילד חנוך בוימל ז"ל. צילום: חדשות 24

נס התרחש היום (ג) ברחוב יוסף חכמי בשכונת בית וגן בירושלים: ילדה בת שלוש נשכחה ברכב של שכנה, מאז שעות הבוקר. אלא שבניגוד לטרגדיה שאירעה לפני חודשיים וחצי במודיעין עילית, אז נפטר הילד חנוך העניך בוימל ז"ל בן הארבע, הפעם, בשל מזג האוויר הקר - היא חולצה ללא כל פגע.

מחקירה ראשונית של משטרת ירושלים עולה, כי הילדה ואחותה יצאו בשעות הבוקר אל בית הספר והגן. שכן התנדב - ככל הנראה - להסיען למקומות לימודיהם, הוריד את הילדה הגדולה בבית הספר, ולא שם לב שאחותה בת ה-3 נשכחה בתוך הרכב.

השכן החנה את הרכב, מסוג ג'יפ, סמוך לביתו - ועלה הביתה.

טרגדיה במודיעין עילית • ילד בן 4 נמצא ללא רוח חיים לאחר שנשכח ברכב

כשהגיעו בשעות הצהריים הורי הילדה אל הגן כדי לקחתה הביתה, כארבע שעות לאחר שנלקחה מביתה, התברר להם כי היא כלל לא הגיעה אל הגן. הם פנו אל שכניהם, אלה ירדו לרכב ומצאו את הילדה - בחסדי שמים - ללא פגע.

נהג הרכב עוכב לחקירה.

מוטי, כונן מד"א-צוות הצלה שהגיע למקום, סיפר: "מצאתי את הילדה כשהיא בבית, לאחר שחולצה מהרכב שחנה בחניון תת-קרקעי מתחת לבניין מגורים. הילדה נבדקה ונלקחו סימנים חיוניים כדי לוודא שאינה סובלת מהתייבשות או בעיה רפואית אחרת. לאחר סבב בדיקות, פונתה באמצעות אמבולנס של מד"א להמשך בדיקות מקיפות בבית החולים 'שערי צדק'. הילדה היתה מבוהלת מאוד וניכר היה עליה שעברה שעות ארוכות של מתח וחרדה.

בארגון 'צוות הצלה' מבקשים שוב לחדד נהלים והנחיות להורים ולנהגי הסעות, ופונים שוב בבקשה לסרוק את הרכב לאחר סיום כל נסיעה, ובכך לשלול הימצאותו של נוסע נוסף שאולי נרדם במהלך הנסיעה.
ירושלים משטרה ג'יפ ילדה רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד