כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

על מפלגת 'אחיעזר', כבר שמעתם?

רביב דרוקר בערוץ 10: 'עם שלם' אינה רשומה ברשם המפלגות. ח"כ אמסלם לא יוכל להתמודד • הרב חיים אמסלם חושף ב'בחדרי חרדים': "המפלגה שלנו אינה 'עם שלם' אלא 'אחיעזר'"

ח"כ הרב חיים אמסלם. צילום: ארכיון
ח"כ הרב חיים אמסלם. צילום: ארכיון

נשימתם של לא מעט אנשים נעתקה הערב. אצל חלק משמחה, בעוד שאצל אחרים מתדהמה. היה זה כאשר העיתונאי רביב דרוקר פרסם בערוץ 10 בדרמטיות, כי מפלגת 'עם שלם' - מפלגתו של ח"כ הרב חיים אמסלם - אינה רשומה ברשם המפלגות, ולכן לא תוכל להתמודד בבחירות לכנסת ה-19.

שונאיו של הח"כ שפרש מש"ס עלצו, בעוד אוהדיו (ואלה הולכים ומתרבים בימים האחרונים), הוכו בתהדמה מרוב אכזבה, וציפו כי יתברר שדרוקר 'נפל' - מה שהתברר עד מהרה כאופציה הנכונה.

אלא שעל הדרך, הדיון בשאלה האם מפלגת 'עם שלם' יכולה להתמודד בבחירות לכנסת, חשף את שמה האמיתי של מפלגתו של ח"כ הרב חיים אמסלם. בשיחה עם 'בחדרי חרדים', הוא אומר: "עם שלם לא רשומה ברשם המפלגות כשם התנועה, שכן שמה של המפלגה הוא 'אחיעזר'. מדובר במפלגה שכבר הוקמה בעבר, בברכתו של הראשון-לציון רבי מרדכי אליהו זצוק"ל", הוא מסביר. "מטרותיה זהות למטרות התנועה עם שלם, ולכן כדי לחסוך את הפרוצדורה - זו המפלגה שנבחרה ואין עם כך שום בעיה חוקית לרוץ.

"לפני השידור", מוסיף ח"כ אמסלם, "התקשר אלי דרוקר לקבל את תגובתי, והפניתי אותו ליועץ המשפטי שלנו. כולם יכולים להירגע, תנועת עם שלם תרוץ בבחירות הבאות, ותביא הישג נכבד ומפתיע".

לגבי נושא התרומות שלא כחוק, עליהם דווח בכלי התקשורת, הגיבה מפלגת 'עם שלם': "למפלגה לא התקבלו כל תרומות והיא מתנהלת על פי חוק, בליווי משפטי צמוד של עו"ד ד״ר אביעד הכהן.

"פעילות המפלגה (אחיעזר) החלה לפני כשבועיים, והוצאות המפלגה עד כה (בשבועיים האחרונים) מומנו באמצעות ערבויות אישיות של הרב חיים אמסלם".
ערוץ 10 אמסלם רביב דרוקר מפלגה אחיעזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד