כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תושבי הדרום: "אנחנו חוששים מירי רקטות נוסף"

תושבי הדרום: "אנחנו חוששים מירי רקטות נוסף"

חיסולו של אחמד ג'עברי, רמטכ"ל החמאס ברצועת עזה ובכירים נוספים מכניס את תושבי דרום הארץ - לפאניקה. הם מברכים את השב"כ ואת צה"ל על החיסולים כתגובה לירי הרקטות בימים האחרונים אך מצד שני גם נאלצים להישאר בבתים יחד עם ילדיהם, כהכנה לירי נוסף שעלול לנחות עליהם בשעות הקרובות מכיוון הרצועה.

"שמחנו לשמוע על החיסולים", מודה יוני שטרית, תושב אשקלון בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "אך לצד זה אנחנו עדיין נאלצים לחיות בפחד הנורא הזה. אנחנו חוששים מהתקפה לכיוון ערי הדרום בשעות הקרובות".

העסקן האשדודי, משה גרינבוים סיפר ל'בחדרי חרדים' כי יש תכונה ברחובות העיר, "5 דקות אחרי החיסול יצאה הודעה רשמית לפנות את כל מוסדות הלימוד, גם החרדיים ושהילדים יחזרו כולם לבתיהם.

"שוק רמלה- לוד התקפל בהוראת המשטרה והאווירה המתוחה מורגשת ברחוב, למרות שאנשים עדיין מסתובבים בחוץ.

"יש תחושה של אי וודאות, אבל אנחנו רגועים יותר כשהילדים שלנו בבית מאשר שיהיו בחוץ או בלימודים. אני מאמין שאם תהיה הסלמה יהיה רצון של חלק מהתושבים לעזוב את העיר, אבל לא ברור לאן יש לברוח כי יש איומים גם על ערי המרכז".

בצל המתיחות, שמחת האירוסין בבית משפחת אבוחצירא בבאר שבע נחגגת הערב לאחר שהשבוע חגגו את מעמד לחיים לציפורה, בתו הצעירה של האדמו"ר רבי אלעזר זצ"ל עם החתן הבחור יוסף חיים פרץ, תלמיד ישיבת פונביז' בבני ברק.

אירועים משפחתיים רבים שהיו אמורים להיחגג הערב בדרום הארץ- בוטלו.

גם ישיבות ומשפחות ששכרו בתי הארחה בדרום לקראת שבת, מחפשים מקומות חילופיים.
אשדוד אחמד ג'עברי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד