ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

תהילים נגד טילים • הידברות מציגה: מבצע תפילה מיוחד

ערוץ 'הידברות' יוזם: מבצע כלל ארצי לאמירת תהילים • בשעה 21:00 בערב בדיוק מתבקשים כולם לומר שני פרקי תהילים למען כלל ישראל, לרפואת הפצועים ולעתיד טוב

תהילים. צילום: יעקב כהן
תהילים. צילום: יעקב כהן

לאור המצב הקשה השורר בדרום, יש מי שיוזם מבצע "תהילים נגד טילים".

ערוץ 'הידברות' בלווין ובאינטרנט יזם בשעות האחרונות אמירת תהילים החל מהשעה 21:00 בערב, כשהמטרה העיקרית היא שכמה שיותר אנשים יאמרו כמה שיותר פרקי תהילים, "תפילת רבים כל אחד במקומו".

מהבוקר (ה) החלו לרוץ פרומואים בערוץ מידי רבע שעה, במקביל לפרסום תשדירי רדיו בתחנות החרדיות.

"בשעה קשה זו, בה אלפי תושבים בארץ ישראל נתונים בסכנת חיים ובחרדה, ביום בו נוספו לעם היהודי עוד שלושה משפחות שכולות, ועוד פצועים רבים, אין לנו אלא להתאחד יחדיו, כלל הציבור היהודי בישראל, לעשות משהו למען אחינו, למען עצמינו", מסבירים היוזמים. "היחידים שיכולים להביא לאיחוד כזה, הם דווקא אנחנו, כלי התקשורת.

"אותם גופים שמוצגים דרך קבע כמי שעוסקים בפוליטיקה או פילוג, דווקא הם, עם הכח הרב ביותר יכולים לעשות דבר כזה. אנחנו נביא את שלנו, הביאו אתם את שלכם. נחתור למצב בו בכל מקום בארץ (ובעולם), כל יהודי יאמר הערב שני פרקי תהלים בשעה­­­ 21:00.

"באותה שעה, ביחד, כלי התקשורת יאחדו את הזעקה העצומה, את התחינה שתבקע מכל לב יהודי הערב: אומרים שני פרקי תהלים להצלחת עם ישראל. לרפואת הפצועים ולעתיד טוב יותר. יש לנו כח עצום בידיים, בואו ננצל אותו! אנו אולי בעורף, אבל כולנו בחזית. ומי יתן וק-ל כביר לא ימאס תפילת רבים".
הידברות תהילים טילים טלוויזיה עמוד ענן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד