כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הרוגי קרית מלאכי למנוחות • מאות ליוו את מירה שארף הי"ד

מאות ליוו בבכי את מירה שארף הי"ד למנוחות • חמיה: "חייתה בתת תנאים ולמרות זאת העניקה למאות במסירות נפש" • בעלה ושלושת ילדיה עדיין מאושפזים בבית החולים • גלריה

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי



מאות בני אדם ליוו הערב (ה) למנוחות את מירה שארף הי״ד, שנהרגה מפגיעת רקטה בשעות הבוקר בקרית מלאכי. ההלוויה יצאה מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות בירושלים - שם נטמנה.

בני משפחתה הקרובים של מירה, בעלה וילדיה, היו באותה עת בבית החולים שם מאושפזים. מצבו של האב שמואל השתפר במעט, לאחר שעבר ניתוח ראש קשה בבית החולים שיבא.

בהלוויה השתתפו מאות אנשים, בהם גם צעירים חילונים רבים שביקרו בשנים האחרונות במרכז הקירוב שאותו ניהלו בני הזוג בניו דלהי שבהודו.

אחת הבנות שהגיע עם בן זוגה ועמדה בצד מיררה בבכי. בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים' היא סיפרה כי במהלך הטיול שלה להודו היא התארחה בביתם. "זה יום קשה ואני לא מסוגלת לדבר יותר מידי, היא הייתה אישה מדהימה שרק רצתה לעזור לאנשים״.

בעלה של מירה בבית החוליםצילום: בעלה של מירה בבית החולים
בעלה של מירה בבית החולים




אחד מהסופדים, יהושע שראף, חמיה של מירה, אמר: "מדובר באישה שעסקה 24 שעות במתן עזרה ליהודים״, הוא הוסיף כי ״בשבת רגילה התארחו אצל בני הזוג מאה אורחים, למרות העובדה שהם עצמם חיו בתת תנאים. היום כל אחד רוצה את התנאים שלו והם מסרו את נפשם, והיו אמורים לחזור להודו בחנוכה, אחרי הלידה של מירה, ולהתחלף עם הזוג שנסע במקומם״.

לדבריו, רק אתמול הוא היה בשגרירות לסדר את התיאומים האחרונים כדי שבני הזוג יוכלו לחזור להודו.

גם חברתה של מירה, ליבה קרומבי, סיפרה על האישיות שלה. ״היא התקרבה לחסידות חב״ד והפכה לסמל עבור רבים במסירות שלה ובכל הרצון שלה לתת ולעשות למען כל יהודי, ולגרום לעוד יהודי מעשה טוב ולסייע בכל מה שניתן. היא הייתה מפיצה במסירות יהדות לעם ישראל״.

צפו בהלוויה • צילום: קובי הר צבי



































לוויה הרוגים קרית מלאכי שליחה שראף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד